شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 8 خرداد 1400 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 30 اسفند 1399 تین نیوز 31 فروردین 1400 تین نیوز 31 اردیبهشت 1400 تین نیوز 2 تیر 1400 تین نیوز 31 مرداد 1400 تین نیوز 31 شهریور 1400 تین نیوز 30 مهر 1400 تین نیوز 30 آبان 1400 تین نیوز 30 آذر 1400 تین نیوز 30 دی 1400 تین نیوز 30 بهمن 1400 تین نیوز 1 اسفند 1400 تین نیوز 1 خرداد 1400 تین نیوز 2 خرداد 1400 تین نیوز 3 خرداد 1400 تین نیوز 4 خرداد 1400 تین نیوز 5 خرداد 1400 تین نیوز 6 خرداد 1400 تین نیوز 7 خرداد 1400 تین نیوز 8 خرداد 1400 تین نیوز 9 خرداد 1400 تین نیوز 10 خرداد 1400 تین نیوز 11 خرداد 1400 تین نیوز 12 خرداد 1400 تین نیوز 13 خرداد 1400 تین نیوز 16 خرداد 1400 تین نیوز 17 خرداد 1400 تین نیوز 18 خرداد 1400 تین نیوز 19 خرداد 1400 تین نیوز 20 خرداد 1400 تین نیوز 21 خرداد 1400 تین نیوز 22 خرداد 1400 تین نیوز 23 خرداد 1400 تین نیوز 24 خرداد 1400 تین نیوز 25 خرداد 1400 تین نیوز 26 خرداد 1400 تین نیوز 27 خرداد 1400 تین نیوز 28 خرداد 1400 تین نیوز 29 خرداد 1400 تین نیوز 30 خرداد 1400 تین نیوز 31 خرداد 1400 
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۹    
کد رهگیری املاک یکی از موارد نسبتا الزامی در معامله ملک محسوب می شود که مزایای بسیاری را برای طرفین به همراه دارد. با دریافت این کد، از بسیاری از جرایم مربوط به معامله ملک جلوگیری می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۹    
جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی برق پایتخت از 17 تا20 خرداد ماه 1400 منتشر شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۰    
بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و صاایران، دومین برج سیار مراقبت پرواز ساخت داخل به زودی تحویل می شود و تا پایان امسال هر سه ماه یک دستگاه از این سامانه در ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۰    
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان موفق به کسب رتبه عالی در فرآیند پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری در میان دستگاه های اجرایی استان طی سال 98 شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر گفت: پاکسازی خلیج فارس از آلودگی های نفتی با کمک شرکت نفت فلات قاره و بنادر و دریانوردی استان در حال انجام است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۰    
شناوری که محموله آبزیان و میگوی صادراتی استان بوشهر به مقصد چین داشت، در آتش سوخت.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۰    
با حضوراستاندار فارس ، نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و تنی چند از مسئولان استانی و محلی ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۴    
یک منبع آگاه در هواپیمایی فرانسه از صدور مجوز برای پروازهای پاریس – مسکو این هواپیمایی جهت عبور از آسمان بلاروس به مقصد مسکو خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۹    
وزیر مالیه عراق با تاکید بر لزوم توسعه خط آهن شلمچه و بصره گفت: در مورد ورود سرمایه گذاری بازارگانان ایرانی در عراق در بخش لبنیات و کشاورزی به توافقات خوبی رسیدیم.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد موقت محور هراز در روزهای یکشنبه و دوشنبه خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۹    
یک استارتاپ آمریکایی، نوعی هواپیمای بدون بال طراحی کرده است که می تواند 40 مسافر را با خود حمل کند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۹    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که کلیات افزایش و تداوم وام ودیعه مسکن در ستاد ملی کرونا تصویب شده است از معرفی یک میلیون و 300 هزار واحد خانه خالی به سازمان امور مالیاتی خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۹    
در خصوص تکمیل واجرای قطار تهران-قم-اصفهان حتما با اعضای کمیسیون عمران مجلس مذاکره و رفع ابهام انجام خواهد گرفت.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۹    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طرح راهداری محوری در تمام محورهای شریانی کشور اجرا می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۹    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش ظرفیت فرودگاه های کشور به 57 میلیون مسافر در سال در دولت تدبیر و امید گفت: ظرفیت فرودگاه ها تا پایان سال به میزان 10 میلیون نفر افزایش می یابد
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با احداث ترمینال 2 فرودگاه امام خمینی (ره)، این مجموعه به اولین فرودگاه بین المللی ایران با قابلیت ترانزیت تبدیل خواهد شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۹    
فیلم پیوست مربوط به قطار سراسری کانادا است که از تورنتو در شرق کانادا به ونکوور در غرب کانادا متصل می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۹    
نقشه راه بهبود ایمنی راه های کشور در سال 1395 در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تهیه شده است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری به هیچ عنوان مجاز نیستند که برای جذب رای به موضوعاتی مانند سرباز حرفه ای بپردازند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۴    
نخستین پرواز اضطراری بازگشت دانشجویان و اتباع ایرانی از هند بامداد امروز شنبه 8 خرداد وارد فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۴    
با توجه به درخواست مکرر جاماندگان ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری، سایت تهران من از روز یکشنبه 9 خرداد تا روز یکشنبه 16 خرداد به منظور ثبت نام جاماندگان طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری باز ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۴    
در حالی از سال 1397 مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول مصوبه ثبت سفارش برای واردات کالا شد که تازه ترین اعلام معاون فنی گمرک ایران از عدم نیاز به مجوز ثبت سفارش ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۴    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش ارزشیابی کیفی خودرو ها در فروردین 1400 را منتشر کرد که براساس آن خودروی وانت با یک ستاره کیفی در کمترین رتبه کیفی قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای دولت سلام زمان معنا ندارد و 24 ساعته خواهد بود و باید همواره بیدار باشد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما 4 برنامه تحولی برای اداره کشور طراحی کرده ایم، گفت: هرکس شعار بدهد دولت هیچ کاره است، نشانه بی کفایتی اوست.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۹    
مهم ترین نیاز بشر از ابتدا تاکنون نیاز تأمین مسکن است. انسان ها به دنبال محلی هستند که متعلق به خودشان باشد و در آن احساس امنیت کنند ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۹    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 173 بیمار کرونا در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. همچنین در این بازه زمانی 7107 بیمار جدید در کشور شناسایی شدند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۴    
رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به روند واکسیناسیون در کشور گفت: اگر از 60 سال به بالا واکسیناسیون تکمیل شد آن وقت ما از لحاظ فوتی ها و آماری که اعلام می شود به وضعیت بهتری ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۹    
در کشورهای جهان سوم، اکثراً به عامل سخت افزاری توجه شدید می شود که جلوی چشم مردم است و مراسم کلنگ زنی و افتتاح دارد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ممنوعیت سفر بین استانی همزمان با تعطیلات نیمه خردادماه و برقراری جرایم 500 هزار تا یک میلیون تومانی برای تخلفات در این خصوص خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۴    
در بررسی های سال 1371 در رد توجیه اقتصادی برقی کردن قطار بافق- بندرعباس، یکی از عوامل موثر، قیمت پایین لکوموتیو دیزلی (و کشش بالا) در مقابل قیمت بالای لکوموتیو برقی و کشش پایین آن بود .
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس گفت: با تلاش بنیاد مستضعفان، سیمان حفاری چاه های نفتی که کاربرد زیادی در استخراج نفت از چاه های عمیق و پرفشار دارد تولید شد و ایران به عنوان تنها کشور در خاورمیانه به جمع ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن انتقاد از عملکرد وزارت راه به دلیل بی توجهی به توسعه جاده های ترانزیتی کشور ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۴    
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه 8 خرداد 1400 در صرافی های بانکی برای خرید به 22 هزار و 753 تومان و برای فروش به 23 هزار و 213 تومان رسید.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۹    
تفاهم نامه تامین مالی احداث ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی به امضا رسد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۹    
نشریه اینترنتی آسیا تایمز در گزارشی با تاکید بر اینکه توسعه بندر چابهار موجب رشد اقتصادی و ثبات در افغانستان می شود نوشت: آمریکا باید درک کند که همکاری منطقه ای تنها راه صلح در افغانستان است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۴    
سرقتABS (اِی بی اس) ناوگان سنگین باری اکنون مشکل جدیدی برای رانندگان کامیون رقم زده است به طوری که آنان به یکدیگر توصیه می کنند برای جلوگیری از سرقت ای بی اس ناوگان، محافظ نصب کنند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۴    
در حالی که قوانین دو پایه مالیاتی بخش مسکن شامل مالیات بر خانه های خالی و خانه های گران قیمت تصویب شده است، خلأ مالیات بر عایدی سرمایه می شد که مجلس 5 خرداد آن را تصویب کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۹    
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران گفت که اسامی کاندیداهای نهایی انتخابات شوراها 16 خرداد به وزارت کشور اعلام می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۹    
یک مقام صنفی مربوط به کانون کامیونداران از شرکت های حمل و نقل خواست، برای کمک به تولید کنندگان و صاحبان کالا میزان کمیسیون دریافتی خود را کاهش دهند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای ورود واکسن کووپارس به مرحله دوم کارآزمایی بالینی ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۹    
مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: محور هراز محدوده تونل وانا در مازندران روز 10 خرداد از ساعت 8 تا 17 به دلیل اجرای عملیات نصب تجهیزات ایمنی هشدار محدودیت ارتفاع در کیلومتر 58 مسدود است و ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۹    
در واژگونی تلخ پراید در گچساران 3 کودک و یک زن جوان جان باختند.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۴    
مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به ممنوع بودن تردد بین استانی از تاریخ 11 تا 17 خرداد جاری، تاکید کرد: شهروندان برای قطع زنجیره کرونا، جهت دریافت مجوز تردد بین استانی ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۴    
بنیاد مسکن استان تهران به منظور کاهش تردد متقاضیان و قطع زنجیره کرونا با هدف تسهیل در خدمت رسانی، سامانه خدمات الکترونیکی را تحت عنوان سامانه راهبر در حدود 400 دهیاری استان فعال کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۹    
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از افزایش 11 درصدی عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری ایران خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۹    
یک راننده فعال در بخش حمل سوخت از شیوه جدید اعلام بار برخی شرکت های حمل و نقل بین المللی برای حمل بار سوخت به مرزها انتقاد و عنوان کرد ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۴    
اعضای شورای شهر چقدر حقوق دریافت می کنند و چرا فیش حقوقی مدیران و معاونین شهرداری ها منتشر نمی شوند ؟ محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به این سوالات پاسخ می دهد .
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۴    
نفتکش هورس متعلق به ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران که از 5 بهمن سال گذشته تاکنون در آب های اندونزی توقیف شده بود، دیروز 7 خرداد 1400 رفع توقیف شد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۹    
بوستان ملی باراجین به عنوان بزرگترین پارک جنگلی کشور از جمله پارک های تفریحی و خوش آب و هوای قزوین است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۹    
در شرایط رکود بازار تعداد فروشندگان خودرو در بازار زیاد شده ابا این حال معاملاتی انجام نمی شود.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۹    
نماینده عالی دولت در استان البرز از افتتاح جاده هشتگرد طالقان خبر داد و گفت: راه اصلی طالقان-هشتگرد به طول 42 کیلومتر مسیر سفر از طالقان به سمت کرج و تهران را حدود 40 کیلومتر نزدیک تر کرده و به نصف ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۴    
فعالان بازار مسکن، یکی از پررونق ترین مقاطع خود را در حالی از دست دادند که حجم معاملات در اردیبهشت به حدود یک سوم ماههای مشابه رسید و قیمتها نسبت به اواخر سال گذشته 5 درصد پایین آمد.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۴    
الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی طرحی است که طی سالیان گذشته با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و بزرگترین مانع آن رانندگان بدحسابی است که عوارض شان را فقط به صورت دستی پرداخت می کنند ...
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۴    
تلاش های هشت ساله در حوزه خانه دار شدن مردم گیلان به ثمر نشسته و پرونده مسکن مهر این استان با تکمیل و تحویل 97 درصدی واحدها و تامین زیرساخت های ایمنی و رفاهی مجموعه های مسکونی در حال بسته شدن است.
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۴    
قطار سریع السیر تهران-قم-اصفهان پس از گذشت حدود 15 سال همچنان در پیچ و خم احداث گیر کرده و به نظر می رسد با رای روز گذشته کمیسیون عمران مجلس این پروژه ریلی تا اطلاع ثانوی متوقف شود.