چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 2 شهریور 1398 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 31 فروردین 1398 تیتر امروز 31 اردیبهشت 1398 تیتر امروز 30 خرداد 1398 تیتر امروز 31 تیر 1398 تیتر امروز 31 مرداد 1398 تیتر امروز 30 مهر 1398 تیتر امروز 30 آبان 1398 تیتر امروز 30 آذر 1398 تیتر امروز 30 دی 1398 تیتر امروز 30 بهمن 1398 تیتر امروز 27 اسفند 1398 تیتر امروز 1 شهریور 1398 تیتر امروز 2 شهریور 1398 تیتر امروز 3 شهریور 1398 تیتر امروز 4 شهریور 1398 تیتر امروز 5 شهریور 1398 تیتر امروز 6 شهریور 1398 تیتر امروز 7 شهریور 1398 تیتر امروز 8 شهریور 1398 تیتر امروز 9 شهریور 1398 تیتر امروز 10 شهریور 1398 تیتر امروز 11 شهریور 1398 تیتر امروز 12 شهریور 1398 تیتر امروز 13 شهریور 1398 تیتر امروز 14 شهریور 1398 تیتر امروز 15 شهریور 1398 تیتر امروز 16 شهریور 1398 تیتر امروز 17 شهریور 1398 تیتر امروز 19 شهریور 1398 تیتر امروز 20 شهریور 1398 تیتر امروز 21 شهریور 1398 تیتر امروز 22 شهریور 1398 تیتر امروز 23 شهریور 1398 تیتر امروز 24 شهریور 1398 تیتر امروز 25 شهریور 1398 تیتر امروز 26 شهریور 1398 تیتر امروز 27 شهریور 1398 تیتر امروز 28 شهریور 1398 تیتر امروز 29 شهریور 1398 تیتر امروز 30 شهریور 1398 تیتر امروز 31 شهریور 1398 
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۹    
معاون آموزش و پرورش مازندران گفت: بانوان دبیر مازندرانی متوسطه دوم در مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس جامعه شناسی به رتبه نخست دست یافتند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۵    
برنامه اکران سینما های مازندران در روز پنج شنبه 7 شهریورماه را در صفحه باشگاه خبرنگاران جوان ببینید.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۵    
/files/fa/news/1398/6/4/88268_619.jpg /files/fa/news/1398/6/4/88269_524.jpg /files/fa/news/1398/6/4/88270_126.jpg /files/fa/news/1398/6/4/88271_553.jpg /files/fa/news/1398/6/4/88272_157 ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۰    
مراسم برترین های فوتبال ایران شامل فوتسال و فوتبال ساحلی با حضور مربیان و بازیکنان، نامزدهای بخش های مختلف و مسئولان و مهمانان ویژه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
ماجرای پیامک ها در ابتدا و بعدتر شماره گیری ستاره مربع ها و حالا اپلیکیشن های مختلف، معیاری برای سنجش مخاطب برنامه های تلویزیونی شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۰    
انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1398 تا روز سه شنبه 5 شهریور تمدید شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۰    
 اما نکته اصلی افشاگری ناخواسته روزنامه معروف گازتا درباره رقم قرارداد استراماچونی و علت عدم فسخ قرارداد این مربی ایتالیایی پیش از آغاز لیگ با باشگاه استقلال است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
محققان دپارتمان فیزیولوژی سلولی در دانشگاه رور بوخوم آلمان موفق به کشف مکانیسمی شده اند که امکان ترمیم و درمان اعصاب آسیب دیده را فراهم می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۰    
مراسم برترین های فوتبال باشگاهی ایران در فصل 98 97 در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۰    
رئیس مرکز آمار گفت: تورم سالانه کشور 42.2 درصد است و تورم ماهانه از 2.8 در تیر به 0.6 درصد در مرداد کاهش داشته است که این اعداد نشان می دهد سیر تغییر تورم ماهانه کاهشی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۰    
مدیر مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه تویوتا در محور سراوان به کهک حدفاصل کناربست، 20 نفر مصدوم و 6 نفر فوت کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۰    
گردهمایی معتمدین سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سمن های مازندران گردهمایی معتمدین گروههای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۵    
در نخستین روز از هفته دولت صورت پذیرفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای ساری با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار مازندران ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵    
کدام رسانه در جهان برنامه ای را که مزیت نسبی اوست تعطیل می کند؟ برنامه ای که حتی مخالفین جدی جمهوری اسلامی را هم دوشنبه شب ها پای تلویزیون جمهوری اسلامی می نشاند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۰    
همزمان با نخستین روز از گرامیدشت هفته دولت، 14 طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی در شهرستان آمل به بهره برداری رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۵    
صدف بیوتی در سال جاری میلادی با داشتن 2.1 میلیون فالوئر اینستاگرامی، از سوی مجله فوربس به عنوان دومین تاثیرگذار صنعت زیبایی و آرایشی جهان انتخاب شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۵    
بامداد امروز 52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری دستگیر و بازداشت شدند که از این تعداد 29 نفر پسر و 23 نفر هم دختر بودند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۰    
درحالی پروژه بازسازی مسجد جامع ساری پنجشنبه گذشته با حضور وزیر راه افتتاح شد که مدیرکل میراث فرهنگی مازندران معتقد است روند مرمت تکمیل نشده و شتابزده بازگشایی شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۵    
پنجمین دوره لیگ پرشین جمعیت امام علی(ع) شامگاه جمعه اول شهریور با برگزاری دیدار دوستانه تیم های فوتبال عکاسان ایران و منتخب پرشین در مجموعه ورزشی دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۰    
فاز یک سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۰    
مدیر رسانه ای باشگاه استقلال توضیحاتی را پیرامون عصبانیت استراماچونی در کنفرانس خبری شب گذشته ارائه کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۰    
پنج شنبه شب بالاخره نام برندگان فصل اول عصر جدید اعلام شد و فصل اول تقریباً به پایان رسید. می نویسیم تقریباً چون قرار است ویژه برنامه ای دیگر ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۵    
محمود دولت آبادی در رمان نفس گیر و بلند کلیدر می نویسد: آدم به عشق آدم زنده است . این یعنی مفهوم عشق در همه دوره ها یکی از مفاهیم مورد توجه انسان بوده و هست ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۵    
ویدئوی تکان دهنده از برخورد دادستان مرکز استان گلستان با مدیر غله گنبد کاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان که به گندم خاک و فضله حیوانات اضافه می کردند و به دولت می فروختند بارها و بارها در ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا گفت، ایالات متحده واقعا روابط خوبی با کره شمالی و رهبری این کشور دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۰    
 اعلام ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی از سوی کادر فنی تیم ملی باعث شد تا هجمه زیادی علیه محمد بنا به وجود بیاید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۰    
اگر باور نمی کنید مناطق دیدنی در کشورمان هست که شباهت زیادی با معروف ترین جاذبه های گردشگری جهان دارند، این پرونده را بخوانید
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۰    
 فروکش کردن التهاب بازار مسکن در اصفهان و دیگر کلان شهرها خبری است که این روزها بسیار از سوی فعالان و کارشناسان بازار مسکن شنیده می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۰    
رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نقد دلسوزانه با تخریب کینه توزانه تفاوت دارد، گفت:کسی با تضعیف دولت تقویت نمی شود و تضعیف دولت تنها موجب خوشحالی و آسان شدن راه برای دشمنان خواهد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۰    
متخصص تغذیه بالینی راهکارهای تغذیه ای جهت حفظ شادابی و جوانی پوست را تشریح کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۰    
بخشدار کلیجان رستاق با اعلام اینکه 6 تا 8 شهریور ماه امسال جشنواره پیاز سرکت در این منطقه برگزار می شود، گفت: در جشنواره نخست که سال گذشته برگزار شد هدف ما شناساندن منطقه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۰    
Trish Hennessy، عکاس 61 ساله آمریکایی در سفر به منطقه حفاظت شده ملی سامبورو کنیا عکس های جالبی از دو پلنگ گرفته است. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۰    
 هر چند حضور در سایت های شرط بندی برای بسیاری از طرفداران فوتبال صرفا جنبه تفریح و سرگرمی دارد و بخش زیادی از این افراد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۵    
سازمان غذا و داروی آمریکا اجازه داده یک روش جراحی جدید برای درمان فیبریلاسیون دهلیزی آزمایش شود.در این روش قبل از عمل جراحی با کمک ام آر آی یک مدل مجازی از قلب بیمار ساخته می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۰    
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: باشگاه استقلال تهران هیچ مدرکی برای صدور کارت مترجم سرمربی ایتالیایی خود ارایه نکرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۰    
بررسی اطلاعات موسسات رهگیری خطوط کشتیرانی نشان می دهد سوپر نفتکش آدریان دریا به سمت بندر مرسین ترکیه تغییر مسیر داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۰    
قطعه ترور خاموش با شعر، موسیقی و صدای مازیار فلاحی به عنوان تیتراژ پایانی سریال جدید شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۰    
شمار کارت های بانکی در تیرماه به بیش از 341 میلیون و سه هزار کارت رسیده که تنها 101 میلیون و 253 هزار کارت دارای تراکنش بوده که نشان می دهد بیشتر کارت های صادره (معادل 239 میلیون و 750 هزار کارت) ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۰    
عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به برنامه دولت برای افزایش قیمت دوم گازوئیل، گفت: به اعتقاد شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، با افزایش قیمت دوم گازوئیل ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۵    
تگ پوستی یا منگوله پوستی، یک زائده پوستی کوچک و نرم است که ممکن است ساقه هم داشته باشد. تگ های پوستی هر جایی روی بدن می توانند ظاهر شوند، اما بیشتر در قسمت هایی به وجود می آیند که پوست ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۰    
اختلافات مضر است. هم اختلافات بین مسئولین مضر است؛ هم بدتر از آن، کشاندن اختلاف میان مردم مضر است. این را من به مسئولین، به رؤسای محترم هشدار می دهم.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۵    
دو نماینده مجلس پنجشنبه و جمعه را در زندان اوین سپری کردند؛ محمد عزیزی نماینده ابهر و فریدون احمدی نماینده زنجان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۵    
دولت های انگلستان، آلمان، فرانسه، کانادا، استرالیا، هند، ژاپن، ایالات متحده آمریکا و اتریش به ایمیلی که اعلام میزان حقوق مقاماتشان را درخواست کرده بود پاسخ دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۰    
مدیران باشگاه الاهلی خیلی زود در جلسه ای که با برانکو برگزار کردند و به او هشدار دادند که تنها با وجود دو شرط می تواند در تیم بماند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۵    
پلیس آگاهی تهران با انتشار تصویر مردی 35 ساله که با اغفال دختران جوان در فضای مجازی با آن ها دوست می شد و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، از شاکیان خواست او را شناسایی کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۵    
متخصصان به افراد توصیه می کنند درد و گرفتگی عضلات پا را جدی بگیرند، زیرا می تواند نشانه بیماری کبدی باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۰    
مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروساز و تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان ساری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همت سازمان نظام پزشکی مرکز استان در تالار مجلل این شهر برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۵    
فرماندار رامسر، نداشتن کمربندی و پسماند را دو معضل اصلی در شهرستان بیان کرد و خواهان توجه استانی و ملی برای رفع این مسائل شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۰    
تیم مازندران در بیست وهشتمین دوره مسابقات کاراته سبک شوتوکان قهرمانی مردان کشور که میزبانی آن را نیز برعهده داشت، به مقام قهرمانی دست یافت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح سه پروژه تعاونی و پنج مرکز مشاوره کارآفرینی در هفته دولت در استان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۵    
به گزارش تیترامروز به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران به نقل از مدیر جهادکشاورزی سوادکوه شمالی از برگزاری اردوی جهادی پایگاه بسیج کارمندی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۵    
در جالی این نامه هشدار آمیز به فرماندار بابل رسید که این دو عضو شورای شهر ، علی رغم حکم قضایی همچنان در جلسات شورا حضور و در مصوبات شورا نیز مشارکت دارند ....
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۵    
زن جوان: روزی که با دانیال در یکی از کانال های تلگرامی آشنا شدم هرگز در خواب هم نمی دیدم که به دلیل فرار از تنهایی وارد یکی از باند های سرقت لوکس شوم .
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۰    
فینال فصل اول برنامه تلویزیونی عصر جدید درحالی روی آنتن رفت که با حاشیه های متفاوتی همراه بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۵    
پیشکسوت استقلال معتقد است خط دفاعی استقلال در طول بازی با ماشین سازی ناهماهنگ بوده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
دعوای ترافیکی سرنشینان دو خودرو در بزرگراه فجر مشهد، جنایت شبانه وحشتناکی را رقم زد که از اعتراض به محل نامناسب پارک خودرو آغاز شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
اعتماد پسری وحشت زده به یک جوان ناشناس کافی بود تا نامزدش در دام شیاطین شرق پایتخت گرفتار شود.