چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

شرکت آب و فاضلاب استان تهران (tpww.ir)

  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۴   + ۲ سایت دیگر  
در طرح فاضلاب تهران تاکنون بیش از 7400 کیلومتر لوله گذاری شبکه و 197 کیلومتر تونل و خط انتقال فاضلاب اجرا شده است و با نصب بیش از 780 هزار فقره انشعاب فاضلاب در شهر تهران هم اکنون 72 درصد جمعیت شهر ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۴   + ۶۶ سایت دیگر  
سیدابراهیم رئیسی صبح امروز پنج شنبه در آیین بهره برداری از طرح های آب و فاضلاب استان تهران ، با بیان اینکه دولت مردمی گام های خوبی برای بهبود مدیریت و ارتقای بهره برداری از منابع آبی کشور برداشته ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۴   + ۱۹ سایت دیگر  
وزیر نیرو با بیان اینکه در اجرای پروژه های آبی از برنامه ارائه شده به مجلس جلوتر هستیم، گفت: کل مصرف آب صنعت کشور در سال برابر با 3 میلیارد متر مکعب است اما با اجرای بند تامین از طریق پساب ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۴   + ۱۷ سایت دیگر  
16 پروژه صنعت آب و فاضلاب استان تهران با اعتبار 17 هزار میلیارد تومان صبح امروز با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۲   + ۲۱ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران با بیان اینکه نزدیک به 20 میلیون متر مکعب از پساب اختصاص به صنعت دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۴   + ۷ سایت دیگر  
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: برای نخستین بار، کودکان مسافر نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان تهران از پلیس راهور و شرکت آبفا عیدی گرفتند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۴    
*یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال*
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۳   + ۳۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران از افتتاح سومین نیروگاه حاصل از تصفیه فاضلاب شهری در غرب تهران خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲   + ۲۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: صنایع و کارگاه های صنعتی استان برای استفاده از سالانه 500 میلیون مترمکعب پساب تولیدی اقدام کنند.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۲    
در آیین پایانی پویش آب بهتر است یا ثروت، شعار "از لحظه ای که آب تمام شد بگو!" به عنوان برترین شعار دانش آموزی این پویش انتخاب و معرفی شد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از همکاری این شرکت با پلیس راهور برای تشکیل گروه "همیار پلیس، حامی آب" در آستانه عید نوروز و آغاز سال جدید خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
دومین ماه زمستان امسال در حالی به پایان خود رسید که بارش ها از ابتدای سال آبی جاری تا اواخر بهمن ماه نسبت به دوره بلندمدت کاهش 41 درصدی دارد ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به عملکرد مثبت مجموعه فاضلاب تهران در اجرای پروژه ها گفت ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۲:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
معاون بهره برداری شرکت فاضلاب تهران گفت: در 10 ماهه نخست امسال 3.9 میلیون متر مکعب پساب تصفیه خانه های شهرک قدس و شهید محلاتی بر پایه تفاهم نامه واگذاری پساب به شهرداری مناطق یک ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۲   + ۱۷ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از پرداخت سه میلیارد تومان جایزه خوش مصرفی به مشترکان آب در پایتخت خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۱   + ۲۴ سایت دیگر  
512 محله کلانشهر تهران مجهز به مخازن آبرسانی اضطراری آب شرب می شوند تا در زمان بروز حوادثی بزرگ مثل زلزله، جمعیت چندین میلیونی تهران با بی آبی در روزهای نخست بروز بحران ها، مواجه نشوند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۲   + ۳۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در حال حاضر تهران با توجه محدودیت منابع آبی، ظرفیت هیچ گونه بارگذاری جدید جمعیتی را ندارد
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
مخزن ذخیره آب شرب 5000 متر مکعبی آب شرب شهر باغستان شهرستان شهریار، ایستگاه پمپاژ و ابنیه های جانبی آن با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
پروژه آبرسانی به روستاهای زیر پوشش آبفای منطقه 6 در چارچوب طرح ملی جهاد آبرسانی، با هدف پایداری آب در روستاهای استان تهران در حال انجام است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۲   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران از راه اندازی سومین نیروگاه حاصل از تصفیه فاضلاب شهری این بار در تصفیه خانه فاضلاب غرب تهران با ظرفیت اسمی 7 ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، بهره برداری از مخزن آب 30 هزار مترمکعبی غرب تهران در محدوده میدان آزادی، بزرگراه شهید متوسلیان ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرعامل آبفای شرق استان تهران گفت: تصفیه خانه آب 150 لیتر بر ثانیه پردیس با 60 میلیارد تومان اعتبار در دهه مبارک فجر وارد مدار می شود.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۲   + ۴۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه هم اکنون میزان مصارف آب متناسب با منابع آبی موجود در جهان ازجمله ایران نیست، گفت: به عبارت دیگر ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۸:۱۲   + ۶۱ سایت دیگر  
استاندار تهران با تاکید بر ضرورت آگاهی مردم از کمبود آب در پایتخت، گفت: با برنامه ریزی در خصوص میزان اختصاص آب به حوزه های مختلف، تامین آب شرب باید در اولویت قرار بگیرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
شهر حساس به آب به شهر یا یک منطقه شهری اشاره دارد که با در نظر گرفتن جنبه های اجتماعی ، اقتصادی و زیست محیطی، منابع آب را به روشی پایدار و یکپارچه مدیریت می کند ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۲   + ۴۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، با تشریح وضعیت منابع آبی در این استان گفت: طبق برنامه ریزی ها برنامه ای برای جیره بندی آب در تهران وجود ندارد اما لازم است مشترکان 20 درصد صرفه جویی در مصرف ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
مرکز کنترل و پایش شبکه فاضلاب (SCADA) برای نخستین بار در کشور، در تهران تکمیل و به زودی راه اندازی و بهره برداری می شود.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۲   + ۴۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، موضوع آب را اولویت نخست کشور خواند و خواستار همکاری تمامی دستگاه های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۲   + ۹ سایت دیگر  
آیین بهره برداری از نخستین واحد تصفیه خانه فاضلاب مهرآباد رودهن در شرق استان تهران با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران آغاز شد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۲   + ۱۴ سایت دیگر  
واحد نخست تصفیه خانه فاضلاب مهرآباد رودهن با ظرفیت 4000 مترمکعب در شبانه روز با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۲   + ۱۹ سایت دیگر  
شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد قطع آب فرودگاه مهرآباد ناشی از افزایش مصرف و نداشتن مخازن ذخیره در تاسیسات آبرسانی فرودگاه بوده است و هم اکنون این مشکل برطرف شده است.
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۲   + ۵۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت ها و اقدام های فنی و قانونی برای مدیریت مصرف آب در شرایط خشکسالی موجود ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۲   + ۲۴ سایت دیگر  
با گذشت 100 روز از سال آبی جاری و برخلاف پیش بینی های اولیه سازمان هواشناسی، بارندگی های کشور همچنان از شرایط مطلوبی برخوردار نیست و مجموع بارش ها در کل پهنه سرزمینی 44 ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۲   + ۳۷ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران سامانه های اسکادا و تله متری را لازمه مدیریت مطلوب آب دانست و از اجرای 80 درصدی سامانه تله متری آب تهران خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۲   + ۷۸ سایت دیگر  
محسن اردکانی در نشست قرارگاه مدیریت تنش آبی گفت: این طرح الزام قانونی دارد و شامل مشترکانی می شود که بیشتر از دوبرابر الگو آب مصرف می کنند.
  ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۲   + ۲۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افزایش 50 درصدی تامین آب از تصفیه خانه ششم اب تهران خبر داد و گفت: هم اکنون 3750 لیتر بر ثانیه آب از این تصفیه خانه تامین و به شبکه توزیع منتقل می شود.
  ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۷   + ۲۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: از سال 1400 تا 1402 جمعیت زیر پوشش شبکه فاضلاب در تهران از 67 به 73 درصد رسیده است که این شاخص تا پایان امسال به 80 درصد خواهد رسید.
  ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۳   + ۱۷ سایت دیگر  
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران از اجرای 130کیلومتر از طرح بزرگ رینگ آب تهران موسوم به طرح قمر بنی هاشم خبر داد و گفت: فقط 40کیلومتر تا تکمیل این طرح بزرگ ملی باقی مانده است.
  ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۳   + ۷ سایت دیگر  
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو از شرکت آب و فاضلاب استان تهران به عنوان پیشروترین شرکت صنعت آب و فاضلاب در زمینه فعالیت های پژوهشی و فناورانه نام برد.
  ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۷   + ۲۱ سایت دیگر  
به دنبال اجرای پروژه نصب گسترده انشعاب فاضلاب در پهنه غربی تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای برخی نکات مهم را برای شهروندان اعلام کرد.
  ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۷   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 تهران گفت: احداث سه مخزن با مجموع ظرفیت 37 هزار مترمکعب در محدوده شمال غرب تهران واقع در منطقه 22 شهرداری ...
  ۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۷   + ۳۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران از رشد 9 برابری حجم ریالی اعتبار عمرانی طرح های این شرکت در سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۷   + ۴ سایت دیگر  
مانور عملیاتی آمادگی در برابر قطع برق با مشارکت 6 گروه عملیاتی از استان های معین استان تهران با سناریوی قطع برق و متعاقب آن قطع آب ناشی از نبود برق برگزار شد. ...
  ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۰۸:۳۷   + ۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از کاهش 26 درصدی بارش ها در این استان در سال آبی جاری خبر داد و بر لزوم تداوم همکاری شهروندان در مدیریت تقاضا و مصرف آب تاکید کرد. ...
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۷   + ۳۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از تحقق 115 درصدی اهداف و شاخص های عملکردی این شرکت در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۴   + ۵۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: برای تامین و توزیع آب در استان تهران هر اقدامی که ممکن بود انجام دادیم و اولویت امسال ما برای پایداری آب استان تهران، مدیریت مصرف است.
  ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۳   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: یکی از اقدام ها برای جبران کمبود آب در این استان مدیریت تامین، توزیع و مصرف بود که کاهش30 درصدی بارش های سال آبی گذشته را جبران کرد.
  ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۶   + ۲۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از کاهش ماهانه بیش از یک مترمکعب مصرف آب توسط هر خانوار تهرانی در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۸   + ۱۷ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به حضور میلیونی زائران کشورهای مختلف جهان در آیین اربعین حسینی امسال ...
  ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اختصاص اعتباری ویژه برای افزایش کیفیت خدمات آبرسانی در مناطق مرزی خبر داد.
  ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۸   + ۳ سایت دیگر  
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو، این وزارت خانه را شاخص ترین دستگاه در ارائه خدمات به زایران اربعین حسینی خواند و گفت: صنعت آب و برق صنعت پیشتاز در اعتقاد ...
  ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران از برگزاری جشنواره دانش آموزی آب بهتر است یا ثروت با مشارکت آموزش و پرورش خبر داد.
  ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
جشنواره "فراگیری نخستین واژه:آب" با نواخته شدن زنگ آب در مدارس مقطع ابتدایی مناطق مختلف شهر و استان تهران برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۱   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران از ساخت نخستین پکیج تصفیه فاضلاب شهری با ظرفیت تصفیه 900 مترمکعب در شبانه روز خبر داد.
  ۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۴   + ۲۰ سایت دیگر  
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: پروژه های مهمی مانند واحدهای 7و8 تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران، از حمایت و پشتیبانی وزارت نیرو برخوردار است.
  ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۱   + ۲۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تمجید از نحوه مدیریت تامین و توزیع آب استان تهران، گفت: با وجود خشکسالی های چند سال اخیر به ویژه دو سال گذشته ...
  ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۵   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در آیین تجلیل و قدردانی از مدیران و خادمان این شرکت، راهبرد و شعار آبفای استان تهران در سال آبی جدید را "تابستان 1403 ...
  ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۹   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از آغاز بهره برداری از سه طرح عمرانی این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.
  ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۲   + ۱۹ سایت دیگر  
شکستگی خط لوله فولادی 1000 میلی متری انتقال آب خام از کرج به تهران در کوتاه ترین زمان و بدون قطع جریان آب و یا هیچ گونه افت فشار در شبکه توزیع آب توسط تیم واکنش سریع شرکت آب و فاضلاب استان تهران ...
  ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۴   + ۵۰ سایت دیگر  
شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال بروز حادثه در خط لوله انتقال آب خام از کرج به تهران ...
  ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۱   + ۲۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: کمبود آب سامانه های شرقی تهران با پروژه های ساخت ایستگاه های پمپاژ ...
  ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۱   + ۳۸ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تمامی طرح های آ ب رسانی و پروژه های فاضلاب این شرکت در چارچوب توسعه بخشی ...
  ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۰   + ۶ سایت دیگر  
هم زمان با شروع سال تحصیلی جدید پیام های مدیریت مصرف آب در گستره پایتخت نقش بست.
  ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۱    
محسن اردکانی مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران به عنوان مدیر برگزیده در حوزه پیشبرد طرح های اولویت دار انتخاب شد.
  ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۱   + ۴۶ سایت دیگر  
مدیر بهره برداری تأسیسات شرق شرکت تامین و تصفیه از سرمایه گذاری 1000 میلیارد ریالی در تأسیسات آب شرق تهران با هدف ایجاد ظرفیت های جدید و افزایش تاب آوری در مواقع اضطراری خبر داد.
  ۱۴۰۲/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۵   + ۵۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در ابتدای سال آبی جدید و تا شروع بارش ها با کسری 50 میلیون مترمکعبی آب در سامانه های شرقی تهران مواجهیم و نیازمند مدیریت هوشمندانه آب هستیم.
  ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۶   + ۴۱ سایت دیگر  
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای از مشارکت همدلانه و مسئولیت پذیری مردم شریف این استان در مدیریت مصرف آب در نیمه نخست امسال قدردانی کرد.
  ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۸   + ۱۸ سایت دیگر  
پروژه های شبکه و خطوط انتقال فاضلاب رو در بزرگراه های جناح و چمران با هدف انتقال فاضلاب به تصفیه خانه فاضلاب غرب تهران (فیروزبهرام) تکمیل و به زودی به بهره برداری می رسد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۰    
با هدف هم افزایی و سرعت بخشی طرح جهاد آب رسانی و محرومیت زدایی مجتمع کوثر جنوب غربی استان تهران، نشست مشترک شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که مشاور اجرایی ...
  ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۳   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران از رشد افزون بر 300 درصدی اعتبار پروژه های سرمایه ای این شرکت در سال گذشته و تداوم این روند در سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۱   + ۲۵ سایت دیگر  
پروژه عظیم محرومیت زدایی و آب رسانی به روستاهای استان تهران در قالب چهار مجتمع جام کاران، صنیع خانی و کوثرهای غرب و جنوب غرب برای خدمات رسانی به 32 روستا در حال اجراست.
  ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ - ۲۰:۲۹   + ۷ سایت دیگر  
استاندار تهران در بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی از محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران قدردانی کرد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۲   + ۲۰ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در بازدید از پروژه های فاضلاب شهر تهران بر تسریع اجرای این پروژه ها تاکید کرد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۹   + ۱۶ سایت دیگر  
تصفیه خانه فاضلاب مهرآباد رودهن در دو واحد با ظرفیت 8000 مترمکعب در شبانه روز برای زیر پوشش قراردادن جمعیتی حدود 50 هزار نفر آماده بهره برداری است.
  ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران گفت: با شناسایی بیش از 3600 رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی طی پنج ماه نخست امسال از هدرروی بیش از یک میلیون و 500 هزار مترمکعب آب شرب در محدوده ...
  ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۱   + ۲۳ سایت دیگر  
ساخت واحدهای 7 و 8 تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با کار جهادی و تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه و در مدت سه ماه 25 درصد پیشرفت کرده است.
  ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۱   + ۴۳ سایت دیگر  
معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: 1250 لیتر در ثانیه بر ظرفیت تولید آب شرب تهران از طریق تصفیه خانه ششم افزوده خواهد شد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۰   + ۷ سایت دیگر  
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با هدف اجرای خدمات فنی و مهندسی در زمینه آب رسانی و جمع آوری بهداشتی فاضلاب ...
  ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۰   + ۱۳ سایت دیگر  
بررسی مصارف آب شرب مشترکان خانگی شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران نشان می دهد که میزان مصرف آب این بخش در پنج ماهه نخست امسال پنج درصد در مقایسه با زمان مشابه پارسال کاهش یافته است.
  ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۱   + ۸ سایت دیگر  
تفاهم نامه همکاری بین سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران امضا شد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۸   + ۳۱ سایت دیگر  
شرکت آب و فاضلاب استان تهران 850 چشمه حمام در شهرهای نجف، کاظمین، کربلا و سامرا و شهر مرزی مهران برای رفاه زائران راه اندازی کرد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۹    
عملیات اجرایی ساخت مخزن ذخیره آب شرب 5000 مترمکعبی صباشهر شهرستان شهریار آغاز شد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - ۱۹:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
عملیات سه راه گیری خط 600 به 400 چدن داکتیل با هدف بهره برداری از ظرفیت کامل آب خروجی مخزن 17000 متر مکعبی ارتش اجرا شد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۸    
هم زمان با پنجمین روز از هفته دولت، شش پروژه آب رسانی شهر دماوند با اعتباری افزون بر 122 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۶    
همزمان با هفته دولت و با هدف تکریم همکاران و هم چنین ارباب رجوع، میز خدمت با حضور مریم کارگر نجفی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو ...
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - ۰۷:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
هم زمان با هفته دولت چهار پروژه آبرسانی در آبفای جنوب شرقی استان تهران بهره برداری و دو پروژه کلنگ زنی شد.
  ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
128 رشته انشعاب غیرمجاز باغ ویلا و یک رشته انشعاب غیرمجاز کارگاه قالی شویی در شهرستان شهریار شناسایی و جمع آوری شد.
  ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ - ۰۷:۴۷   + ۲۸ سایت دیگر  
معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: 23 حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه اندازی شد.
  ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۰   + ۵ سایت دیگر  
شبکه توزیع آب شرب شهر صباشهر شهرستان شهریار به تصفیه خانه ششم آب تهران و منابع آب سطحی متصل شد.
  ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۱   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران از افزایش نصب انشعاب فاضلاب در شهر تهران در پنج ماه نخست امسال خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۴   + ۳۴ سایت دیگر  
مصرف آب پایتخت طی هفت روز گذشته روند صعودی طی کرده است و این میزان مصرف در روز شنبه 14 مرداد با بیشترین حد نصاب به سه میلیارد و 811 میلیون لیتر رسید.
  ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو بر استقرار نظام حاکمیت شرکتی در شرکت های آب و برق تاکید کرد.
  ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ - ۰۰:۰۳   + ۱۰ سایت دیگر  
فاز نخست عملیات آب رسانی به پنج روستای قاسم آباد تهرانچی، کریم آباد، عباس آباد علاقه بند، علی آباد قیصریه و گل تپه کبیر در شهرستان ری امروز با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ...
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۸   + ۳۹ سایت دیگر  
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: امسال شاهد رشد 11 درصدی طبقه خوش مصرف های آب تهران در مقایسه با چهار ماه نخست سال گذشته هستیم.
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۸   + ۲۹ سایت دیگر  
معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: فرونشست بزرگراه آزادگان ارتباطی با سرقت لوله های آب ندارد و بررسی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۸   + ۲۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: بر اساس طرح جامع فاضلاب تهران، چهار تصفیه خانه فاضلاب محلی شامل خرگوش دره، دستواره، غرب دریاچه و وردآورد برای تصفیه فاضلاب منطقه 22 شهر تهران در نظر گرفته شده است.
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۴   + ۵۶ سایت دیگر  
مصرف روزانه آب شهر تهران در حدنصابی بی سابقه از مرز سه میلیارد و 800 میلیون لیتر در شبانه روز عبور کرد که این روند مصرف، می تواند تامین پایدار آب شرب شهر تهران را با مخاطره مواجه کند.
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
ارزیابی عملکرد همیاران آب شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران نشان می دهد که رفتار مشترکان پرمصرف در رعایت شیوه های مصرف صحیح آب در خردادماه 1402 بهبود یافته است.
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
استاد دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران بر لزوم احیای سازمان ها و نهادهای اجتماعی آب به عنوان راهکاری برای مدیریت منابع و آب مقابله با چالش کم آبی در ایران تاکید کرد.
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۳   + ۱۰ سایت دیگر  
طرح جهاد آب رسانی در استان تهران با هدف محرومیت زدایی و آب رسانی به 32 روستای این استان در شهرستان های شهریار، ملارد، رباط کریم و پیشوا در حال اجراست.
مشاهده نتایج بیشتر...