جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۸:۵۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 16 مرداد 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 مرداد 1397 وکیل ملت 2 مرداد 1397 وکیل ملت 3 مرداد 1397 وکیل ملت 4 مرداد 1397 وکیل ملت 5 مرداد 1397 وکیل ملت 6 مرداد 1397 وکیل ملت 7 مرداد 1397 وکیل ملت 8 مرداد 1397 وکیل ملت 9 مرداد 1397 وکیل ملت 10 مرداد 1397 وکیل ملت 11 مرداد 1397 وکیل ملت 12 مرداد 1397 وکیل ملت 13 مرداد 1397 وکیل ملت 14 مرداد 1397 وکیل ملت 15 مرداد 1397 وکیل ملت 16 مرداد 1397 وکیل ملت 17 مرداد 1397 وکیل ملت 18 مرداد 1397 وکیل ملت 19 مرداد 1397 وکیل ملت 20 مرداد 1397 وکیل ملت 21 مرداد 1397 وکیل ملت 22 مرداد 1397 وکیل ملت 23 مرداد 1397 وکیل ملت 24 مرداد 1397 وکیل ملت 25 مرداد 1397 وکیل ملت 26 مرداد 1397 وکیل ملت 27 مرداد 1397 وکیل ملت 28 مرداد 1397 وکیل ملت 29 مرداد 1397 وکیل ملت 30 مرداد 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۱:۲۱    
وکیل ملت: بخشی از پرونده باند توزیع محصولات جنسی در تهران و سراسر کشور که چندی پیش منهدم شد، برای رسیدگی به بحث قاچاق کالاهای ممنوعه به دادگاه انقلاب ارسال می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۵۵    
وکیل ملت: وزیر امور خارجه موقت پاکستان گفت: شرکت اکسون موبیل آمریکا حفاری های عمیقی نزدیک مرز ایران انجام داده و پیش بینی می شود ذخایر نفتی کشف شده در این منطقه از ذخایر نفت کشور کویت بیشتر باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۵    
وکیل ملت: پرونده کشمکش بین پرسپولیس و تراکتورسازی بر سر قضیه مهدی ترابی به موضوع روز این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: پرسپولیس با برتری مقابل فولاد خوزستان تعداد پیروزی های خانگی خود در تاریخ این رقابت ها را به عدد 141 رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: شیلا خداداد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۷    
وکیل ملت: گوهر خیراندیش با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: پسر عزیزم و نوه دوست داشتنی من اولین روز مدرسه و آموختنِ علم به “ ِاما”جان را به هر دوی شما تبریک میگویم، باشد که این شروع ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۴    
وکیل ملت: مشاوران غیرامین روحانی، او را روی پوست خربزه ای فرستادند که نفوذی ها و عناصر وابسته به آمریکا تدارک کرده بودند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۳    
وکیل ملت: گفتگویی جذاب و خواندنی با سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر را از نظر می گذرانید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۹    
وکیل ملت: با مصوبه جدید دولت قرار است معاملات ارز در صرافی ها به صورت رسمی از امروز از سر گرفته شود. صرافان هم گرد 4ماهه ای که بر روی تابلوهای اعلام نرخ نشسته بود را زدوده و منتظر اولین معاملات هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۰    
وکیل ملت: در حالی که جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با دستور استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شده بود موضوع احتمال منتفی شدن استیضاح وزیر کار مطرح شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۲۷    
وکیل ملت: ستاره این روزهای پرسپولیس با حضور در برنامه آنتن ورزش سه در خصوص شرایط این روزهای خود و باشگاهش به صحبت پرداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: وضعیت دولت روحانی تعلیق در تعلیق است. اکنون دولت روحانی در چنین وضعیتی است. برای مثال در حوزه پرتلاطم اقتصاد، ازیک طرف با متغیر های بیرونی نظیر تحریم و.. ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۲۴    
وکیل ملت: روزنامه آفتاب یزد با مادر یکی از غرق شدگان حادثه تفلیس گفت وگو کرده است. آنها توسط یک آکادمی فوتبال به بهانه یک تور ورزشی به گرجستان می روند اما آنجا درگیر یک واقعه تلخ می شوند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۲۱    
وکیل ملت: تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا برای جذب بهترین بازیکن جام جهانی 2018 با این بازیکن به توافق رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۱۸    
وکیل ملت: مهاجم نیجریه ای استقلال به احتمال فراوان امشب قراردادش را با آبی ها نهایی می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۱۵    
وکیل ملت: مهاجم سابق استقلال در جمع دوستان خودش گفته است که نیازی نیست سهم مربوط به باشگاه استقلال (200 هزار دلار) را بپردازد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۱۵    
وکیل ملت: مهاجم مد نظر تیم استقلال تست پزشکی خود را پشت سر گذاشت و در آستانه توافق مالی با این باشگاه قرار دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: دو دانش آموزی یزدی که همراه تیم مدرسه فوتبال خود برای یک اردوی تفریحی راهی گرجستان شده بودند به طرز مرموزی در تفلیس جان باختند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: حامد، جوان 24 ساله ای که به جرم زورگیری بازداشت شده بود، به تشریح گذشته سیاهش پرداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: مهران مدیری در تازه ترین فعالیت هنری خود به زودی در سالن همایش های برج میلاد کنسرت برگزار خواهد کرد. این هنرمند پیش از این هم سابقه برگزاری کنسرت با گروه های مختلف را داشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: وقتی می گوییم بازیکن سالاری دقیقا داریم در مورد پدیده هایی مثل پیوستن سروش رفیعی به فولاد برای نیم فصل(!) حرف می زنیم؛ اتفاقی که بعید است هیج کجای دنیا رخ بدهد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: پس از اعلام بسته جدید ارزی دولت، بازار گوشی تلفن همراه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان داد و قیمت انواع آن 10 درصد کاهش یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: علی قربانی و جابر انصاری قطعا جایی در استقلال فصل جدید ندارند و حالا که شفر، تبریزی را گرفته و به احتمال زیاد ، گرو هم استقلالی می شود دو مهاجم سابق استقلال باید به دنبال تیم جدیدی باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۳۳    
استقلال در قراردادهای جدید سختگیری می کند؟ چرا باید به قرارداد های خارجی استقلال حساس باشیم؟ جدایی تیام و جباروف شاید برای باشگاه استقلال درس بزرگی باشد تا از این پس در عقد قراردادهای بازیکنان جدید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: مدافع راست استقلال در یکی از تمرین های این تیم با مصدومیت روبه رو شد و فعلا شرایط حضور در تمرینات را ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۳۰    
حسینی وارد فضای رقابت شد دروازه بان استقلال آماده است تا برای بازگشت به ترکیب اصلی آبی ها رقابت خود را از سر بگیرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۲۷    
وکیل ملت: استقلال مهاجم گلزن خود (تیام ) را از دست داد و همین نکته باعث دستپاچگی کادرفنی و مدیران استقلال شد، البته با توجه به روزهای ابتدایی لیگ فصل گذشته، نگرانی مسوولان استقلال کاملا طبیعی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: بازی با تراکتورسازی نزدیک است. دیداری فوق حساس برای استقلال که بی شک مهاجمان این تیم نقش مهمی در کسب نتیجه در آن دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس تصمیمش در مورد علیرضا بیرانوند را همان روزی که او به تمرین نیامد، گرفته بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۱۸    
وکیل ملت: شاگردان برانکو ایوانکوویچ در چهار بازی آینده، سه بار در زمین حریفان به میدان خواهند رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۱۸    
وکیل ملت: موضوع مهم، نه دقایق حضور این بازیکنان جوان و کم تجربه در میدان، بلکه اعتماد برانکو ایوانکوویچ به آنهاست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: خبر اختلاف 25 هزار دلاری بشار رسن با باشگاه پرسپولیس و پیشنهاد قطری ها به او شاید دیگر در رسانه ها خریدار نداشته باشد اما برانکو را بدجور متوجه خود کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: پیشنهاد بشیکتاش به علیرضا بیرانوند را پیش تر مدیر روابط عمومی پرسپولیس تکذیب کرده بود اما حالا سرپرست این باشگاه هم آن را غیرواقعی می خواند و بهانه ای برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: پرسپولیس مدت هاست که 2-4-4 خطی بازی می کند اما هوادارانش همچنان مشتاق دیدن پرسپولیسی هستند که 2-4-4 را لوزی بازی می کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۶    
پرسپولیس جمعه تعطیل است شاگردان برانکو می توانند روز جمعه را به استراحت بگذرانند. بعد از بازی با استقلال خوزستان، پرسپولیس تا ظهر جمعه در اهواز می ماند و فرصتی برای ریکاوری ندارند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۲    
وکیل ملت: مهراب قاسمخانی با انتشار عکس دوم در اینستاگرامش نوشت: پ.ن اول: عجیبه، واسه خودش فرستادم، اصلاً استقبال نکرد. منم گفتم اسکرین شات میگیرم که چهره بی تربیتت برای مردم برملا بشه.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۲    
وکیل ملت: اپل قرار است در سال جاری و تا یک ماه آینده، سه مدل آیفون جدید را معرفی کند که هر سه ی آنها از نظر ابعاد نمایشگر و قیمت، وضعیت متفاوتی دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: دادستان عمومی و انقلاب کرج از ایجاد اکیپ ویژه برای دستگیری قاتل رضا اوتادی که در اغتشاشات اخیر کرج کشته شد، خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۶    
وکیل ملت: کیهان: مسئول اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در مقام وکیل مدافع بازیگری که برای کسب جایزه از جشنواره های خارجی از اغتشاشگران حمایت کرده بود درآمد!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: عصر امروز دو نفر از گروهک های تروریستی در اقدامی کور به مقر پلیس آگاهی شهرستان سقز با نارنجک حمله کردند که قبل از اینکه بخواهند کاری انجام بدهند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۸    
تمرین نظامی سربازان ارتش افغانستان در یک اردوگاه نظامی در استان بلخ / شینهوا مسابقه هندوانه خوری در یک مهد کودک در شهر هاندان چین ادامه تظاهرات دانشجویی در بنگلادش استقبال رسمی از ملکه بریتانیا در ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۴    
وکیل ملت: فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز دولتی به استناد مصوبه روز چهارشنبه هفته گذشته هیأت وزیران از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۱    
وکیل ملت: در پایان تمرین امروز (سه شنبه) سرمربی پرسپولیس اسامی بازیکنان برای حضور در اهواز و جدال با استقلال را مشخص کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۸    
وکیل ملت: استقلال طی روز های گذشته اقدامات ویژه ای را انجام داده اند و بسیاری از لیدر باشگاه را توجیه کرده اند که هواداران را علیه وزیر تحریک نکنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۲    
وکیل ملت: استقلال تهران با باشگاه سابق ستاره خود به مشکلی جدی برخورد کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۲    
وکیل ملت: بعد از شهرآورد تهران که از گذشته تا هنوز حساس ترین بازی باشگاهی فوتبال ما بوده و هست، استقلال- تراکتورسازی و به همان اندازه پرسپولیس- تراکتورسازی بازی های بزرگ فوتبال ایران به حساب می آیند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۲    
وکیل ملت: در گزارش پیش رو نگاهی خواهیم داشت به زوج های خط حمله پرسپولیس طی ادوار مختلف لیگ برتر و عملکردشان در آن سال ها.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۲    
وکیل ملت: امروز سه شنبه 16 مرداد ماه همزمان با آغاز اجرای بسته ارزی دولت، پیش از ابلاغ بخشنامه مربوط به صرافی ها، تعدادی از صرافی ها پلمب شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: آقای گل فوتبال ایران علاقه بسیار زیادی به کریستیانو رونالدو دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: یکی از هموطنان برانکو که رابطه خوبی با سیدجلال حسینی نداشته، اطلاعات غلطی در مورد این مدافع ملی پوش به سرمربی پرسپولیس داده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: پویا ناظران، کارشناس اقتصادی در تحلیلی وضعیت فعلی بازار ارز ایران را ارزیابی و از آینده وضعیت این بازار تا دو ماه دیگر سخن گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه شنبه را از ساعت 18:30 دقیقه درورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۶    
وکیل ملت: شب گذشته، حسن روحانی برای چهارمین بار پس از انتخاب دوباره با مردم سخن گفت؛ هرچند انتظار بر این بود که این بار مردم چیزهای تازه ای از زبان رئیس جمهور خود بشنوند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۶    
وکیل ملت: پرستو گلستانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به سخنان رئیس جمهور با مردم ایران واکنش نشان داد .
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: سخنگوی سپاه با تکذیب مطالب منتسب به یکی از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: سخنان سردار شعبانی ناقص و وارونه نقل شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: برگزاری جام ملت های آسیا در نیم فصل لیگ برتر، برگ برنده پرسپولیس در پرونده ترابی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: جدی ترین منتقد بیرانوند در فصل گذشته نظرش را در مورد نیمکت نشینی این روز های این بازیکن گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۴    
وکیل ملت: تنها دو روز به رونمایی از گلکسی نوت 9 باقی مانده اما منابع مطلع دست بردار درز اطلاعات داخلی سامسونگ نیستند و این بار نوبت به تصاویر تبلیغاتی قابلیت های جدید دوربین و S Pen رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۵    
وکیل ملت: مردی در اردبیل پس از اسیدپاشی به صورت همسر سابق خود با خودکشی به زندگی خود پایان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۵    
وکیل ملت: سخنگوی آتش نشانی تهران جزئیات انفجار مهیب در مجتمع ورزشی خیابان سئول را که منجر به کشته شدن سه نفر شد، تشریح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۶    
وکیل ملت: روابط عمومی سازمان لیگ، اسامی محرومان هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 98-97 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: روزبه چشمی مدافع ملی پوش تیم استقلال بعد از حضور در جام جهانی امروز برای اولین بار در تمرین تیمش برای لیگ هجدهم حضور پیدا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۵    
وکیل ملت: تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۸    
وکیل ملت: فصل جدید رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس از جمعه هفته جاری با دیدار تیم های منچستریونایتد و لسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد آغاز می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۶    
وکیل ملت: تمرین امروز استقلال برای دیدار با تراکتورسازی تبریز زیر نظر شفر برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۶    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قادر به حضور در نشست خبری پیش از جدال مقابل استقلال خوزستان نخواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۵    
وکیل ملت: بر اساس مصوبه دولت، 25قلم کالا در فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز دولتی موسوم 4200 تومانی قرار گرفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۳    
وکیل ملت: عصام الحضری سنگربان کهنه کار تیم ملی مصر با فوتبال ملی وداع کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۵    
وکیل ملت: مجید اسکندری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: پشت صحنه فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم در کنار هنرمند دوست داشتنی خانم ویشگا آسایش عزیز به کارگردانی اقای کمال تبریزی عزیز.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۵    
وکیل ملت: استقلال با الحاجی گرو به توافق رسید و قرار است این بازیکن برای آبی های پایتخت به میدان برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۲    
وکیل ملت: دقایقی قبل مهدی ترابی ستاره تازه خریداری شده باشگاه پرسپولیس که در سایپا به صورت قرضی حضور دارد، برای روشن شدن وضعیتش در کمیته اخلاق حاضر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۲    
وکیل ملت: علیرضا نورمحمدی کاپیتان پیشین پرسپولیس به تیم سپیدرود رشت خواهد رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۵    
وکیل ملت: ایلنا نوشت: نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اهانت امام جمعه استان مازندران به نمایندگان مجلس از هیات رئیسه خواست که این موضوع پیگیری شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۲    
وکیل ملت: امروز سه شنبه، قیمت نفت نسبت به قیمت بسته شده در روز گذشته، افزایش یافت. دلیل افزایش قیمت نفت در روز جاری، دور جدید تحریم های آمریکا علیه ایران عنوان شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۹    
وکیل ملت: در اجرای تصویب نامه شماره 63793 /ت55633ه مورخ 16 /05 /1397 هیئت وزیران، "دستورالعمل خرید و فروش ارز در شبکه صرافی های مجاز" امروز ابلاغ شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۴    
وکیل ملت: قرارداد رسمی تیام و عجمان ابتدای هفته جاری امضا شد تا این بازیکن با ارسال نامه ای خواهان دریافت کارت بازی خود از فدراسیون فوتبال ایران و با تایید باشگاه استقلال شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۴    
وکیل ملت: رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی توییتری ضمن تمجید از اقدام خود مبنی بر اعمال مجدد تحریم علیه ایران، دیگر کشورها را از تجارت با تهران برحذر داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۱    
وکیل ملت: دستورالعمل خرید و فروش ارز در شبکه صرافی های مجاز به شرکت های صرافی دارای مجوز معتبر فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۱    
وکیل ملت: رئیس جمهور شب گذشته از طریق یک گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن گفت؛ سخنانی که از مذاکره با ترامپ تا تلاش آمریکایی ها برای ایجاد اختلاف در داخل کشور را شامل می شد و البته حاوی نکاتی در ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۵    
وکیل ملت: یک کارشناس بازارهای مالی با پیش بینی اینکه در صورت اجرایی شدن بسته ارزی دلار به 8000 تومان می رسد می گوید بسته ارزی دولت فقط روی کاغذ جواب می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۲    
وکیل ملت: مجلس در حالی قرار است فردا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای دومین بار در شش ماه به مسلخ استیضاح ببرد که در هیچ بخشی از جامعه ضرورتی بر چنین استیضاحی احساس نمی شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۲    
وکیل ملت: با توجه به شائبه هایی که در خصوص چرایی استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد و بسیاری از کنشگران سیاسی و اجتماعی را به موضع گیری در این خصوص وادار کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۸    
وکیل ملت: بازیکنان جدید استقلال هنوز شماره های مورد نظر خود را انتخاب نکردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۵    
وکیل ملت: جستجو برای قدرت موضوعی ابدی و همیشگی است. گوشیها – حلقه ارتباط ما با دنیای مجازی و زندگی واقعی – تقریبا هیچ وقت به اندازه یک روز کامل قادر به نگه داری شارژ خود نیستند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۳    
وکیل ملت: نوسانات ارزی از اوج خود گذشته و به سوی آرامش دوباره می رود. پیش تر و در اوج التهاب بازار ارزی، چگونگی کار و فعالیت صرافی ها از جمله موضوعاتی بود که در باب آن چون و چرا می شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۰    
وکیل ملت: مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی است که تحریمهای یکجانبه آمریکا باعث بروز اغتشاش و ناآرامی در ایران شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۱۴    
وکیل ملت: ایران نوشت:عضو شورای مرکزی حزب موتلفه حزب مؤتلفه اسلامی در مشهد معتقد است که فراخوان امام جمعه مشهد برای حضور مردم در خیابان ها اختلافات را تشدید می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۱۱    
وکیل ملت: سخنان شب گذشته رئیس جمهور ایران در مورد سیاست خارجی و مسائل داخلی این کشور بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته و در راس اخبار رسانه های آمریکا جای گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۸    
وکیل ملت: رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: در پرونده مهدی ترابی تاکنون چیزی ثابت نشده و صرفا یک ادعا درباره او صورت گرفته است که باید درباره این ادعا از خودش دفاع کند تا در ادامه تصمیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۲    
وکیل ملت: طرح گرافیکی یک سایت وابسته به عربستان علیه کانادا که به سبک حملات 11 سپتامبر طراحی و منتشر شده برای حکومت آل سعود دردسرساز شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۶    
وکیل ملت: تیم های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز به دنبال جذب مهاجم تیم فوتبال استقلال هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۱:۰۰    
وکیل ملت: بیرانوند این هفته فیکس می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: مهاجم مورد نظر شفر بعد از یک سفر طولانی به تهران رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: تداوم احتمالی نیمکت نشینی بیرانوند در پرسپولیس به ویژه از این جهت باعث نگرانی است که سرخپوشان فقط سه بازی دیگر تا مصاف مرگ و زندگی با الدوحیل فاصله دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: شاید امید عالیشاه بازیکنی به بزرگی وحید امیری نباشد، اما به نظر می رسد بازی امید بیشتر خورند پرسپولیس است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: عالم و آدم در این فوتبال به دیگران هیس نشان داده اند و فقط همین مانده بود که جناب رادوشوویچ ملت را به فیض برساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: برانکو در مورد کاپیتان تیمش و اتفاقی که قبل از جام جهانی برای او رخ داد می گوید: واکنش جلال حسینی باورنکردنی بود. خط خوردن از تیم ملی انگیزه او را بیشتر کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: مهدی رحمتی به رغم تلاش هایی که در بازی با ذوب آهن داشت، نتوانست مانع از باز شدن دروازه استقلال شود و2 بار روی حملات ذوب آهن مغلوب شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۲۸    
وکیل ملت: حرف های شفر چیز تازه ای نداشت. او بازهم بهانه هایی آورد که چندان تاثیری در روند نتیجه گیری یک تیم ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۱۰    
پرداخت 20 درصدی حامی مالی باشگاه اگر دوباره بدقولی نکند، پرسپولیسی ها هفته آینده قسط اول قراردادهایشان (بین 15 تا 20 درصد) را دریافت می کنند. ...