پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 30 آبان 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 آبان 1397 وکیل ملت 2 آبان 1397 وکیل ملت 3 آبان 1397 وکیل ملت 4 آبان 1397 وکیل ملت 5 آبان 1397 وکیل ملت 6 آبان 1397 وکیل ملت 7 آبان 1397 وکیل ملت 8 آبان 1397 وکیل ملت 9 آبان 1397 وکیل ملت 10 آبان 1397 وکیل ملت 11 آبان 1397 وکیل ملت 12 آبان 1397 وکیل ملت 13 آبان 1397 وکیل ملت 14 آبان 1397 وکیل ملت 15 آبان 1397 وکیل ملت 16 آبان 1397 وکیل ملت 17 آبان 1397 وکیل ملت 18 آبان 1397 وکیل ملت 19 آبان 1397 وکیل ملت 20 آبان 1397 وکیل ملت 21 آبان 1397 وکیل ملت 22 آبان 1397 وکیل ملت 23 آبان 1397 وکیل ملت 24 آبان 1397 وکیل ملت 25 آبان 1397 وکیل ملت 26 آبان 1397 وکیل ملت 27 آبان 1397 وکیل ملت 28 آبان 1397 وکیل ملت 29 آبان 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: تیم استقلال نیاز به اضافه کردن چند بازیکن باکیفیت برای بهبود عملکرد تیم دارد و حتی مدیران و مربیان نیز به این موضوع واقف هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۶    
وکیل ملت: عارف 24 ساله روزی که برای کسب درآمد بیشتر راهی تهران شد، فکرش را هم نمی کرد که چه حادثه تلخی در انتظارش است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۶    
وکیل ملت: حقوق بالایی که ستاره های دنیای فوتبال از باشگاه های متمول اروپایی دریافت می کنند، باعث شده هر کدام از آنها برای رفت و آمد از لوکس ترین و البته گران ترین اتومبیل ها بهره ببرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۰    
وکیل ملت: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز، پنجشنبه اول آذرماه، 4 میلیون و 110 هزار تومان معامله شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۶    
وکیل ملت: تصویری دردناک از مرگ یک گوزن در پی آتش سوزی مهیب در کالیفرنیا را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۷    
وکیل ملت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در موضوع پذیرش دانشجویان پزشکی 9 واحد تخلف کردند و حدود 4 هزار دانشجو در رشته های پزشکی ثبت نام کردند که با توجه به رشته، حق شان ثبت نام نبود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۰    
وکیل ملت: ترکیه روز چهارشنبه آمریکا را به تلاش برای چشم پوشی از قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی در استانبول متهم کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۶    
وکیل ملت: جدیدترین فیلم هومن سیدی با عنوان مغزهای کوچک زنگ زده که برنده 4 سیمرغ بلورین از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است در صدر جدول فروش اکران قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۲    
وکیل ملت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، بر این نکته که تمام ظرفیت فروش بلیت مسابقه با تراکتورسازی در یکشنبه هفته آینده به صورت الکترونیک به فروش خواهد رسید و هیچ بلیتی به شکل سنتی و در ورزشگاه فروخته ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۱    
وکیل ملت: واقعاً باید یقه چه کسی را گرفت؟ بازیکن خارجی به نام یازالده گومز از پرتغال به استقلال آمد، تست پزشکی داد، 20 دقیقه روی تردمیل دوید و حالا 500هزار دلار ناقابل می خواهد!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۸    
وکیل ملت: مشاور باشگاه پرسپولیس گفت: بشار رسن روز جمعه هم برای حضور در تمرینات به تهران خواهد آمد و در بازی با تراکتورسازی هم حضور دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۵    
وکیل ملت: مدیرعامل جدید پرسپولیس 15آذر معرفی می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۵    
وکیل ملت: مدیر برنامه هافبک عراقی پرسپولیس گفت: مصدومیت بشار رسن جای نگرانی ندارد و این بازیکن جمعه به ایران می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۵    
وکیل ملت: با پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر و باز شدن پنجره ی نقل و انتقالاتی پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب چهار بازیکن جدید است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۱    
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۱    
وکیل ملت: وزیر خارجه عربستان سعودی گزارش های رسانه ای مبنی بر مقدمه چینی شاهزادگانی در عربستان برای تغییر ولیعهد در پی مساله جمال خاشقجی را رد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۱    
وکیل ملت: سخنگوی وزارت کشور در خصوص فرآیند صدور حکم شهردار تهران، گفت: استعلامات لازم از وزارت اطلاعات به عمل آمده است اما تا کنون پاسخ استعلام به وزارت کشور ارائه نگردیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۱:۲۴    
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۹    
وکیل ملت: باشگاه استقلال نه به طور رسمی اما در خفا در حال فراهم کردن مقدمات قطع همکاری با دو بازیکن خارجی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۶    
وکیل ملت: مهم ترین مشکل استقلال در این برهه پرداخت بدهی های برجا مانده از دوران مدیریت سیدرضا افتخاری است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: فرهاد مجیدی در مصاحبه ای که با یکی از نشریات اماراتی داشته ابراز تمایل کرده در لیگ امارات به عنوان مربی فعالیت کند!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۷    
وکیل ملت: تیم ملی مقابل ونزوئلا با تساوی یک بر یک متوقف شد اما نکته ای که فارغ از نتیجه پنهان ماند، لج بازی دوباره کارلوس کی روش با پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۷    
وکیل ملت: بازی های سختی تا پایان نیم فصل پیش روی استقلال نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: حمیدرضا گرشاسبی حتی اگر زیر سایه قانون منع به کارگیری بازنشسته ها قرار نگیرد، مخالفان زیادی دارد که خواهان جدایی او از باشگاه پرسپولیس هستند و این جدایی خیلی هم نزدیک به نظر می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: حق را به برانکو ایوانکوویچ می دهیم اگر مشکوک شود به حمله های رگباری اخیر که معلوم است او و آینده اش در فوتبال ایران را نشانه رفته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: البته که دعوای کی روش و برانکو هر چه بیشتر شعله بکشد، ما رسانه ها کمتر گرسنگی می کشیم اما باز این ما هستیم که از چنین دعوایی آزرده خاطر می شویم و دل نگران برای پرسپولیس و تیم ملی.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: تکلیف حمیدرضا گرشاسبی برای رفتن و یا ماندن در باشگاه پرسپولیس روز دهم آذر ماه مشخص می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: یکی از شش بازیکنی که سرکو کاتانچ اسلوونیایی در بازی دوستانه با بولیوی از ترکیب یازده نفره عراق از زمین بیرون کشید، بشار رسن بود و دلیل این تعویض، آسیب دیدگی او.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: برای جذب بازیکن جدید، برانکو منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات است و شنیده ایم که تصمیم دارد چهار بازیکن جدید را به پرسپولیس بیاورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: بی توجهی ای اف سی به علیرضا بیرانوند حتی جان دوئردن را هم متعجب کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۳    
وکیل ملت: ترامپ بعد از دریافت گزارش سلاخی خاشقچی توسط سعودی ها در بیانیه کوتاهش چند کار مهم کرد: به نیشن ایرانی حمله کرد وملت ایرانی را تروریست خواند. یک ملت متمدن را در مقابل خودش قرار داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: رئیس دفتر رئیس جمهور درباره انتصاب کرباسیان در شرکت ملی نفت توسط وزیر نفت بیان کرد:شرکت نفت جای بسیار مهمی است و همواره نظر نظام این بوده است که فرد توانمند در این شرکت کار کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با خوشحالی درپی کاهش قیمت نفت در توییتر خود نوشت: قیمت نفت پائین می رود. عالیست! مثل کاهش چشمگیر مالیات برای آمریکا و جهان می ماند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: در قرعه کشی بزرگ همراه اول، هر ماه بیست جایزه 50 میلیون تومانی به مشترکین اهدا می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: براساس تازه ترین آمار بانک مرکزی بالغ بر 8.9 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 936 هزار میلیارد ریال در مهرماه 1397 در کل کشور مبادله شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد 8 ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه توصیه هایم درمورد لزوم حمایت از دولت و جریانات سیاسی دلیلی بر این نیست که دندان رقابت را کنده ایم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: امام جمعه شهر بهاباد یزد از نیروی انتظامی به دلیل جریمه شدن خودرو خود توسط افسر راهنمایی و رانندگی قدردانی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران همچنان در شورای عالی سیاستگذاری حضور خواهد داشت
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه فرمول یک درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۶    
وکیل ملت: استاندار اصفهان در جلسه امروز هیئت دولت انتخاب شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۹    
وکیل ملت: وکلای ملت با اختصاص یک درصد درآمد شرکت ها و بانک های دولتی برای توسعه عدالت آموزشی و بهبود معیشت فرهنگیان موافقت کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۵    
وکیل ملت: بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: فعلا کسی با من در این مورد تماس نگرفته، ولی بدون شک من هم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم، چون این تیم، تیم بزرگی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۲    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید های تیمش برای نیم فصل را مشخص کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۴    
وکیل ملت: به احتمال فراوان با کناره گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، این ورزش پرطرفدار به سمت تعلیق از ادامه فعالیت خواهد رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۸    
لیست پرابهام شفر در چند روز گذشته اخبار زیادی مبنی بر تغییرات احتمالی تیم استقلال در نقل وانتقالات نیم فصل لیگ برتر مطرح شد. ...