گروهش به صحنه آمدند و در ابتدا با کمانچه و گیتار به دونوازی با یکدیگر پرداختند و بعد از آن یک قطعه در اصفهان اجرا شد. اجرای قطعه ی باران با همنوازی سهراب پورناظری، آنتونیو ری و مهیار طریحی دیگر قطعه ای بود که در آخرین شب از شب های موسیقی بارانا به اجرا درآمد. قطعه ی دیگری به اسم دریا نیز که می توان آن را ترکیبی بین ریتم کردی و رومبای اسپانیایی دانست از دیگر قطعاتِ این برنامه بود. سهراب پورناظری در این
در تهران، دومین تجربه گروه محسوب می شد، توانستند شب خاطره انگیزی را برای هواداران خود رقم بزنند. گروه پالت با قطعه فولکور لیلی کنسرت خود را آغاز کرد و با بازخوانی قطعه تفنگ دسته نقره و در ادامه یادگار دوست توانست مخاطبان را با خود همراه کند. پس از آن، اجرای قطعه ماهی و گربه آغازی بود تا امید نعمتی به حضور شهرام مکری (کارگردان فیلم ماهی و گربه) در کنسرت اشاره کند و در ادامه با اجرای قطعات
ابیاتی از شعرای ایران زمین بپردازند. قبل از شروع اجرای ارکستر، یارتا یاران از حضور مردم استقبال کرد و از ایشان خواست تا به جای تشویق در فواصل اجرا، چکناواریان و گروهش را در پایان برنامه مورد لطف قرار دهند. وی همچنین بیان کرد که ما وسیله ای برای رساندن کلام به احساس شما هستیم و به این منظور ابیاتی از شاعران ایران زمین را برایتان خواهیم خواند. همه می دانیم که یک ایران است و یک چنین شاعرانی
روی سن قرار گرفتند و مخاطبانشان را مهمان قطعاتی از موسیقی کلاسیک کردند. روحانی اجرایش را با قطعه سرزمین مادری آغاز کرد و درباره این قطعه توضیح داد: قطعه سرزمین مادری را در زمان هشت سال جنگ تحمیلی ساختم، آن هم به یاد انسان های والایی که با فداکاری های شان باعث شدند، حتی یک وجب از خاک عزیز کشورمان را از دست ندهیم. وی سپس قطعه های پروانه و مادر را نیز اجرا کرد که این دو قطعه نیز