حمله بر سربازان ارتش در لوگر، جنایت جنگی است و عاملان آن باید به شدت مجازات شوند - افغان ایرکا

افغان ایرکا ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۴

حمله بر سربازان ارتش در لوگر، جنایت جنگی است و عاملان آن باید به شدت ...

مجلس سنا در اعتراضی تند، حمله هوایی روز گذشته نیروهای امریکایی بر یک پاسگاه نیروهای ارتش ملی در لوگر را جنایت جنگی خواند و خواستار عمل بالمثل (کشتن عاملان این رویداد) شدند. فضل هادی مسلم یار رییس مجلس سنا گفت: " یک پاسگاه دایمی نیروهای امنیتی در ساحه ای که هیچ جنگ نبوده از سوی نیروهای امریکایی مورد حمله قرار گرفته است؛ این حمله اشتباهی نیست و به حکومت می گویم که از خواستار عمل بالمثل با عاملان این حمله شود". ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)