رئیس اتحادیه دامداران گفت: زحمت تولید لبنیات به دوش دامدار است ولی سود واردات و صادرات دام فقط در جیب عده ای دلال و واسطه می رود. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)