متهم می کردند! اینها که در حد شوخی است. استقبال مردم از این سریال نشان می دهد ما به دنبال ارتقای فرهنگ بودیم، نه خدای ناکرده بی احترامی به قوم یا گروهی. من یادم می آید 4 سال پیش که ما می خواستیم پایتخت را شروع کنیم و قرار شد برای تولید به شمال برویم، به هر که می گفتیم این سریال در شمال است، می گفتند به گیلان و رشت می روید؟! یعنی مازندران را با همه عظمتی که دارد نادیده می گرفتند. وقتی پایتخت به