تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی با خانه های سینما، تئاتر و موسیقی امضاء شد - سینمای نو

سینمای نو ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۰

تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی با خانه های سینما، تئاتر و موسیقی امضاء شد

سینمای نو سرویس سینما به گزارش پایگاه خبری تحلیلی " سینمای نو " ، در این مراسم که با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد حسن زدا معاونت سازمان تامین اجتماعی، مهندس حیدریان رئیس سازمان سینمایی،دکتر نوربخش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه موسیقی، اصغر همت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه تئاتر، هیات مدیره و مدیرعامل خانه سینما، روسا و اعضای شوراهای مرکزی تشکل های خانه سینما و جمعی از هنرمندان برگزار شد ، منوچهر شاهسواری ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)