دانیال عبادی: در اجرا به دنبال تجربه و یاد گرفتن هستم - روزنامه نصف جهان

روزنامه نصف جهان ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۰

دانیال عبادی: در اجرا به دنبال تجربه و یاد گرفتن هستم

دانیال عبادی مجری برنامه هفت در سه گفت:من مجری نیستم اما همه تلاشم را برای اجرای خوب انجام می دهم . این روز ها به هر عرصه ای که در جامعه نگاه می کنیم رد پای جوانان دهه شصتی را می بینیم که با ورود به بخش های مختلف توانسته اند، خوش بدرخشند. جوانانی صاحب ایده که با علم و توانایی سعی در نقش آفرینی موفق و موثر در جامعه را دارند . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)