وزرای انرژی روسیه و ایران مذاکره کردند - رجا نیوز

رجا نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۰

وزرای انرژی روسیه و ایران مذاکره کردند

وزرای انرژی روسیه و ایران در جریان گفت وگویی تلفنی، فراهم سازی مقدمات نشست بعدی کمیسیون بین دولتی در زمینه همکاری های تجاری-اقتصادی و جهت گیری های اصلی برای توسعه روابط دوجانبه در عرصه های مختلف را بررسی کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)