خوب بود. چقدر حقوق گرفتید؟ 50 هزار تومان گرفتم. حقوق من آن زمان 4 هزار تومان بود، زندگی منو خیلی تغییر داد. چه زمانی به تهران آمدید؟ باید تلاش می کردم تا کارهایم ادامه داشته باشد از طرفی دلم نمی خواست شیراز را رها کنم و تقاضا کار در تهران داشتم . طوری شد که سال 77 قید 21 سال خدمت در سازمان شیراز را زدم و به تهران آمدم. عاشق کار کردن بودم و باید