نمی خواستم زمان را از دست بدهیم خودم اقدام کردم/ از خوشحالی فشارم افتاد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۴

نمی خواستم زمان را از دست بدهیم خودم اقدام کردم/ از خوشحالی فشارم افتاد

سعید ال وردی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در خصوص اتفاقی که در دیدار صنعت نفت آبادان و خونه به خونه رخ داد اظهار داشت: در دقایق پایانی این دیدار بازیکن صنعت نفت با بازیکن حریف سر به سر شد و در حالی که شرایط خوبی نداشت روی زمین افتاد. با توجه به تجربه ای که از دوره های فدراسیون پزشکی ورزشی داشتم برای بازگشت بازیکن صنعت نفت اقدامات لازم را انجام داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)