دوست داشت. آرتینا همان دختری است که اگر کشته نشده بود امروز تولد یک ماهگی اش بود. اسم آن یکی پسر دوساله اش آرین بود. زنش رو غزاله صدا می کردن، اسم شناسنامه ایش نسرین بود، تازه زایمان کرده بود و از ساوه اومده بودن تهران. مرده کار نمی کرد، هر روز دعوا داشتن که چرا سر کار نمی ره. زنه می گفت: من باید روزی یک دونه نون بخورم، اون وقت تو نری سرکار؟ چهارماه اینجا زندگی کردن، مرده از
نفت توسط دوستان شروع میشه. پس صبر داشته باشید و به بهبودی ایمان داشته باشید هرچند کار دیگری هم نمیشه کرد. اقا کسی اونجا نیست نظرها رو چرا نمی گذارید اینقدر سوبسیدو تو سر مردم نزنید قیمت نون و سوخت رو به حالت قبل از سوبسید برگردونید سوبسیدش مال خودتون گویا اکثر وزرا از آقای روحانی دلشان پر است و به حرفها و نظراتشان کمترین توجهی ندارد که تو رسانه ها حرف دلشون
رییس جمهور عوض شده و تو اقتصاد داخلی هیچ اتفاق خوبی نیوفتاده که هیچ، بدتر هم شده. نفت قیمتش به 1/3 قیمت دوران احمدی نژاد رسیده و تابحال هم هیچ تحریمی برداشته نشده و بدهیهای دولت هم به بخش خصوصی و هم به بانکها بسیار بیشتر شده است. شما فکر میکنید دولت مخارجش رو از کجا تأمین میکنه؟! با چاپ پول؟! نه، اینبار و فعلا نه! دولت یازدهم از زمان بقدرت رسیدن تاکنون با استقراض از بانکها توانسته مخارجش را
بیاد و در کنار برندون و پدر آرام بگیره. او هنوز می توانست صدایش را بشنود. بهم قول بده. در اتاقی که بوی خون و رُز می داد، او ناله کرده بود. بهم قول بده، ند. تب تمام قدرتش را گرفته بود و صدایش به ضعیفی زمزمه بود. اما وقتی او قول داد، هراس از چشمانِ خواهرش رفته بود. در خلق یک معمای اسرارآمیز واقعی، شنونده باید با نتیجه ای چندوجه ای روبه رو شود. خب، مارتین این قانون را در پی ریزی تمام راز و
و فروش فله ای محصولات کشاورزی و صادرات آن دست بردارد صنایع غذایی و فرآوری موادمعدنی و فرآوری و پتروشیمی نفت و گاز بپردازد آن هم در مناطقی که این منابع را دارند و به فکر کاهش قیمت تمام شده باشد نه به فکر گران کردن محصولات بهره وری را افزایش دهد امیدوارم نفت به 20دلار برسه که هزینه استخراجش بیشتر از فروشش بشه که صرفه اقتصادی برای فروش نداشته باشه که دولت باتزریق پول نفت به داد دلالان