پیام میش گرگو به مناسبت سالروز 9دی به جِی استاندار بوشهر - سپاس

سپاس ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۰

پیام میش گرگو به مناسبت سالروز 9دی به جِی استاندار بوشهر

اینجانب وختی دیدم استاندار برای سومین سال پیاپی، 9 دی تو استان جاش نمیگیره و از طرفی هی میره با بعضیل نشست و برخاست می کنه که چیش دارشونه ندارم به عنوان یک نخبه ی فرهنگی و سیاسی دست تک تک شمانل را می بوسم و به جی اُستاندار عمیقاً از شما سپاسگزارم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)