اینجانب وختی دیدم استاندار برای سومین سال پیاپی، 9 دی تو استان جاش نمیگیره و از طرفی هی میره با بعضیل نشست و برخاست می کنه که چیش دارشونه ندارم به عنوان یک نخبه ی فرهنگی و سیاسی دست تک تک شمانل را می بوسم و به جی اُستاندار عمیقاً از شما سپاسگزارم. ... ادامه خبر