، بازم از ته دل بغض می کردیم و می لرزیدیم . تموم روزای فیلمبرداری صحنه های جنگ به آدمایی فکر می کردیم که اون هشت سال نمی دونستن تا لحظه ی بعد زنده ان یا مرده به همه ی آدمایی که جونشون رو گذاشتن کف دستشون و از میهنمون دفاع کردن . ببخشید که کیمیا این روزهای عید و جشن اینقدر دلخراشه ولی شعار باشه یا نباشه من از ته دلم به تمام شهدا، جانبازان و مفقود الاثرهایی که هنوز
ناامنی باشد. * مهراوه شریفی نیا: در برابر همه شهدا و جانبازان سر تعظیم فرود می آورم بازیگر نقش کیمیا در مجموعه کیمیا عنوان کرد: از ته دلم به همه شهدا، جانبازان و مفقودالاثرهایی که هنوز خانواده های آنان چشم انتظار بدن بی جانشان هستند، احترام می گذارم و در برابرشان سر تعظیم فرود می آورم. * قهرمان گمنام بم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از احمد کاظمی به عنوان
بازم می ترسیدیم، بازم از ته دل بغض می کردیم و می لرزیدیم. تموم روزای فیلمبرداری صحنه های جنگ به آدمایی فکر می کردیم که اون هشت سال نمی دونستن تا لحظه ای بعد زنده ان یا مرده به همه ی آدمایی که جونشون رو گذاشتن کف دستشون و از میهنمون دفاع کردن. ببخشید که کیمیا این روزهای عید و جشن اینقدر دلخراشه ولی شعار باشه یا نباشه من از ته دلم به تمام شهدا، جانبازان و مفقود الاثرهایی که هنوز خانواده هاشون چشم انتظار بدن بی جونشون هستن، احترام می گذارم و در برابرشون سر تعظیم فرود میارم.م ی دونم که اکثر شما هم مثل من، مثل ما. ...
نمیدانستند تا لحظه بعد زنده هستند یا مرده، به همه آدم هایی که جانشان را کف دست گرفتند و از میهنمان دفاع کردند. ببخشید که کیمیا این روزهای عید و جشن اینقدر دلخراشه ولی شعار باشه یا نباشه من از ته دلم به تمام شهدا، جانبازان و مفقودالاثرهایی که هنوز خانواده هاشون چشم انتظار بدن بی جانشان هستند احترام می گذارم و در برابرشان سر تعظیم فرود می آورم.