سایر منابع:
سایر خبرها
فرهنگ در رسانه
معماران و مهندسان در رعایت مبانی طراحی معماری فناوری های نوین و تولید صنعتی ساختمان در تحقق چنین هدفی، که می تواند سبب ارتقای معماری و مهندسی کشور شود، بسیار تعیین کننده است . قدس / مهراوه شریفی نیا : در برابر تمام شهدا و جانبازان سر تعظیم فرود می آورم بازیگر نقش کیمیا در مجموعه کیمیا عنوان کرد : از ته دلم به تمام شهدا، جانبازان و مفقود الاثرهایی که هنوز خانواده
نکاتی در مورد امام زادگان وامامزاده سیدابوالوفا(ع)
امامزادگان و دفن و مجالس ختم آنها فیلم برداری کند. بسیاری از ان امامزادگان به ایران فرار کردند تا ظالمان جانشان را نگیرند و گاه از ترس ناشناسانه زندگی می کردند، با آن شرایط شماها نیز،هر گز به سند روشنی نخواهید رسید. پرسش بنده این است شماها چگونه با اختلافی که گاه در تاریخ ولادت و شهادت و مکان دفن برخی دیگر از ستارگان درخشان اسلام وجود دارد کنار می آیید؟ برترین و بهترین شخص روی
توبه نامه تکان دهنده شهید 13 ساله
اید که چگونه و با چه رویی می خواهیم در مقابل این یتیمان و خانواده های شهدا بایستیم و به چشمان شان نگاه کنیم؟ برادران اگر هیچ کاری از دستتان برنمی آید، لااقل از خدا بخواهیم و بگوییم خدایا زندگی ما که به اسلام و انقلاب خدمتی نمی کند، لااقل از عمر ما بکاه و بر عمر امام عزیمان بیفزا و به ما مرگی با عزت عطا کن تا شاید مرگمان بتواند به اسلام و انقلاب خدمتی کند. مگر نه اینکه درخت اسلام همیشه از خون
سی و دومین اینستاخبر هفتگی فارس
ناامنی باشد. * مهراوه شریفی نیا: در برابر همه شهدا و جانبازان سر تعظیم فرود می آورم بازیگر نقش کیمیا در مجموعه کیمیا عنوان کرد: از ته دلم به همه شهدا، جانبازان و مفقودالاثرهایی که هنوز خانواده های آنان چشم انتظار بدن بی جانشان هستند، احترام می گذارم و در برابرشان سر تعظیم فرود می آورم. * قهرمان گمنام بم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از احمد کاظمی به عنوان
زنده مانی نه زندگانی!
هنوزتازه اینهابرعلیه همه مارزمندگان /جانبازان/خانواده محترم شهدا/وآزادگان نقشه هاشون رایکی پس ازدیگری پیاده میکنندودلسوزان عزیزنظام هم سکوت کرده اندبرای چی نمیدانم. مسئولینی که غفلت کردندبعدازانتخابات میفهمندچه کسانی واقعادلواپس انقلاب بودندوکدامهانبودندونخواهندهم بوداین گوی این خط واینهم چوب خط. به امیدروزی که ایرانی پاک وسالم عاری ازفتنه گرباشدایشاالله .ادعونی استجب لکم. رزمنده ای که 20سال
بدون خانواده زنده نمی ماندم
بینایی دوباره به چشم همسرم بازگشته و امیدوارم بتوانیم از این نعمت خدا مراقبت کنیم. در این سال ها هر گاه خسته می شدم به یاد همسران شهدا و جانبازان شیمیایی می افتادم. آنها شرایط بسیار سخت تری از من دارند و با سختی زیاد و بدون اینکه لب به شکایت باز کنند از همسرانشان مراقبت می کنند. بالاترین خدمت در دوره طبابت از آنجا که در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و جانبازان کشور مسئولیت تعیین درصد
زن اهل تسنن سوری که فرزندش را به نام شهید "اسماعیل حیدری" نام گذاری کرد
. عشق به حسین(ع)، راه شهادت می طلبد و عاشقان حسین(ع) این روزها از سوریه زمزمه شهادت را به تغزلی زیبا بدل کرده و هر شهر و دیار ایران زمین دیوانی از سروده های آنان است، کسانی که بر دوش ملت ایران چون سال های خون و قیام، چون هشت سال مقاومت ایثار تشییع شده و مزار شهدا باز هم میهمانان گلگون کفن دارد... گفتن از شهید و شهادت، زمانی دلربایی اش بیشتر است که پای صحبت های خانواده شهید
فرمانده سپاه از دیدن اسلحه هایم شگفت زده شد+تصاویر
به گزارش افکارنیوز ، بیرون خانه با خانه های اطراف هم فرق دارد. تابلویی بزرگ روی دیوار نصب شده که یادآور تابلوهای فرهنگی مساجد است. بالای تابلو هم بنری بزرگ از چهره شهدا نصب شده و دقیقا فضای بیرونی خانه را شبیه مراکز فرهنگی کرده است. وقتی داخل خانه می شویم اوضاع جالب تر می شود. حیاط خانه به دو درب ختم می شود. یکی اندورنی و دیگری به نظر می رسد اتاق مهمان نشین باشد اما وقتی درب اتاق باز
می دانستیم اتفاقات فیلم واقعی نیست ولی از ترس به خودمان می لرزیدیم !
آدمایی فکر می کردیم که اون هشت سال نمی دونستن تا لحظه ی بعد زنده ان یا مرده به همه ی آدمایی که جونشون رو گذاشتن کف دستشون و از میهنمون دفاع کردن. ببخشید که کیمیا این روزهای عید و جشن اینقدر دلخراشه ولی شعار باشه یا نباشه من از ته دلم به تمام شهدا، جانبازان و مفقود الاثرهایی که هنوز خانواده هاشون چشم انتظار بدن بی جونشون هستن احترام
احترام مهراوه شریفی نیا به خانواده های شهدا + اینستاپست
بازم می ترسیدیم، بازم از ته دل بغض می کردیم و می لرزیدیم. تموم روزای فیلمبرداری صحنه های جنگ به آدمایی فکر می کردیم که اون هشت سال نمی دونستن تا لحظه ای بعد زنده ان یا مرده به همه ی آدمایی که جونشون رو گذاشتن کف دستشون و از میهنمون دفاع کردن. ببخشید که کیمیا این روزهای عید و جشن اینقدر دلخراشه ولی شعار باشه یا نباشه من از ته دلم به تمام شهدا، جانبازان و مفقود الاثرهایی که هنوز خانواده هاشون چشم انتظار بدن بی جونشون هستن، احترام می گذارم و در برابرشون سر تعظیم فرود میارم.م ی دونم که اکثر شما هم مثل من، مثل ما. ...