طاهری: پرسپولیس باید قهرمان لیگ برتر شود - تماشاگر

تماشاگر ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۰۳:۰۰

طاهری: پرسپولیس باید قهرمان لیگ برتر شود

به گزارش ایرنا، علی اکبر طاهری امروز (پنجشنبه) در پایان دیدار پرسپولیس برابر استقلال صنعتی خوزستان گفت: پرسپولیس به دلیل خوب بازی کردن بازیکنان و تلاشی که می کنند باید قهرمان لیگ برتر شود. وی افزود: کادر فنی و بازیکنان تلاش زیادی می کنند و استحقاق قهرمانی در لیگ برتر را دارند. طاهری درباره دیدار امروز پرسپولیس برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان نیز اظهار داشت: بازیکنان تیم ما بازی هوشمندانه ای را از خود به نمایش گذاشتند و تیم حریف هیچ چیزی برای عرضه نداشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)