آی مسیج از اندروید حمایت می کند؟ - عصر ایران

عصر ایران ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۲

آی مسیج از اندروید حمایت می کند؟

ظاهرا قرار است اپل امکان ورود ای مسیج اش را به سیستم های اندروید هفته آینده در کنفرانس WWDC (Worldwide Developers Conference، کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی که از سوی اپل برگزار می شود) در سانفرانسیسکو فاش کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)