تلف شدن شش یوزپلنگ آسیایی در محور شاهرود – مشهد - تین نیوز

تین نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۶

تلف شدن شش یوزپلنگ آسیایی در محور شاهرود – مشهد

تین نیوز | رئیس ذخیره گاه زیستکره توران شاهرود از تلف شدن شش یوزپلنگ آسیایی از سال 89 تاکنون در محور شاهرود – مشهد خبر داد و گفت: همه این شش یوزپلنگ آسیایی رویت شده که در اثر تصادف جاده ای تلف شدند در جاده سراسری تهران مشهد در محدوده شرقی روستای عباس آباد بوده است. علی اکبر قربانلو اظهار کرد: علاوه بر این وحوش دیگری نیز در این منطقه در اثر تصادف تلف شده اند اما یوزپلنگ آسیایی با توجه به اهمیت آن و قرار داشتن در فهرست گونه های در خطر از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)