اولین پهپادهای دارورسان به پرواز درمی آیند - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۰۶:۴۳

اولین پهپادهای دارورسان به پرواز درمی آیند

دولت بهار: ناسا با همکاری موسسه فناوری ویرجینیا و شرکت Flirtey توانسته اند تایید سازمان هوانوردی امریکا را برای پروازدادن پهپادهای بدون سرنشین در اواخر ماه جاری به منظور تحویل دارو به کلینیک های پزشکی دریافت کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)