هر کسی از پرسپولیس برود بقال محل هم او را نمی شناسد - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۳/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۶

هر کسی از پرسپولیس برود بقال محل هم او را نمی شناسد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان باید قدر موهبت حضور در پرسپولیس را بدانند که اگر از این تیم بروند بقال محل هم دیگر آنها را نمی شناسد. به گزارش فارس، حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت بدنی بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان پرسپولیس پیش از این تا دقیقه 50 بیشتر نمی توانستند بدوند اما با تمریناتی که انجام داده ایم الان توان 120 دقیقه دویدن هم دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)