محمد بیرانوندگفت:از ابتدای سال تاکنون 117 مورد مسمومیت با قارچ کوهی در استان گزارش شده که منجر به بستری شدن اغلب افراد مسموم شده و فوت سه نفر از آنان شده است. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع: