این دو باید به موازات هم کار کنند . قبل از سال 80 تصورمان این بود که اگر در سازمان های جمهوری اسلامی ایران تخلفی وجود دارد، وجود این فساد نشان دهنده وهنِ نظام است و اینکه به نظام توهین کرده ایم. می گفتیم مگر می شود در جمهوری اسلامی چیزی به عنوان فساد وجود داشته باشد؟ ! قبل از سال 80 تصورمان این بود که اگر در سازمان های جمهوری اسلامی ایران تخلفی وجود دارد، وجود این فساد نشان
طول شب های بی خوابی یا پس از مشاجره ای با یک نوجوان سرکش به این می اندیشند که اصلاً چرا بچه دارند. چیزی که مشخصۀ زمانۀ ما است این است که تعداد کمی از والدین – هنوز حتی هنوز در عصر پسافرویدی – آشکارا به دوسوگرایی 1 خود نسبت به فرزندانشان اعتراف می کنند. در زمانه ای که هیچ چیزی –از سکس گرفته تا پول- هرچند کوچک، ناشناخته باقی نمانده است، دوسوگرایی بودن مربوط به والدین یکی از آخرین تابو ها
ندادم گفتم من مسلمانم، که از من بسیار ناراحت شده بود منم در فرصتی مناسب به مترجممان گفتم به همراهم بیاید وتوضیح دهد که دینم ایجاب نمیکند و مادرمان فاطمه زهرا که بوده مثل مریم مقدس و دوباره تکرار کردم که حتی حضرت مریم هم حجاب داشته است؛ پس چیز کاملی و ضروری است و ما نباید با نامحرمان تماس و لمسی داشته باشیم چه خوب است که هر زنی مختص به محرم خود باشد. وی افزود: خیلی این نکته برایش