جوان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران این گروه که در سال 93 با دو اجرای موفق در تالار وحدت، موسیقی خود را به هنردوستان ایرانی معرفی کردند، برای دومین بار در تهران به اجرا می پردازند و ساخته های جدید خود را ارائه می دهند. بیورن مه یر نوازنده باس و عضو سابق گروه مشهور رونین، موسس گروه سوئدی بازاربلو، عضو گروه هنرمند فقید ایرانی آزیتا حمیدی و همچنین کوارتت انور ابراهیم عود نواز
در مرکز صحنه، سه تار می نواخت و نوازندگان در انتهای استیج، وی را همراهی می کردند. پرده پنجم رقص چراغ های سفید پوش بود که نور آبی رنگی به آن می تابید و بخار ها و مه که نوازندگان را محو می کرد. مردی که نه می گفت در دکور آسمانی اجرا شد تا نوبت به اجرای پرده ششم برسد. پرده ششم سایه های نوازنده ها روی پرده بود و بال در بال با تصویر و صدای پشت پرده ای برگزار شود. رضا موسوی
را در برج آزادی روی صحنه می برد. گروه موسیقی بُمرانی تاکنون چندین بار در برج آزادی به روی صحنه رفته و در این کنسرت قطعاتی همچون کی چراغارو خاموش میکنه؟، خورشید دزد، بندر تهران و ... را اجرا خواهد کرد. اعضای گروه را بهزاد عمرانی خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک، مانی مذکی نوازنده ترومبون و سازدهنی، کیارش عمرانی نوازنده گیتار باس و دبل باس، آرش عمرانی نوازنده پیانو و آکاردئون، جهانیار عربانی نوازنده
موسیقی ما - شب گذشته کنسرت-پرفورمنس تهمورس و ما با نگاهی آزاد از ترکیب آهنگسازی و بداهه نوازی موسیقی در تالار وحدت اجرا شد و تهمورس پورناظری که قبلاً این برنامه را کاری کاملاً شخصی و درونی توصیف کرده بود، آن را در شش پرده به همراه دیگر نوازندگان روی صحنه برد. به گزارش موسیقی ما این برنامه کنسرت کوچکی بود که همین مسأله، این امکان را برای پورناظری مهیا کرده بود تا هر کاری که دوست دارد در
برگزار می شود. در این اجرا اعضای گروه بمرانی متشکل از بهزاد عمرانی (خواننده، نوازنده گیتار آکوستیک)، مانی مُزکی (سازدهنی، ترومبون)، آرش عمرانی (پیانو، آکاردئون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک)، کیارش عمرانی (گیتار باس) و آبتین یغماییان (درامز) ترکیبی از قطعات آلبوم مخرج مشترک و دیگر ساخته های خود را با رپرتوار جدید برای مخاطبان اجرا می کنند. بمرانی کار خود را در سال 87 ابتدا با خوانندگی