برانکو بازیکنان پرسپولیس را زیر نظر گرفت/ بکام و رونالدو در استادیوم! - تهران پرس

تهران پرس ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۲

برانکو بازیکنان پرسپولیس را زیر نظر گرفت/ بکام و رونالدو در استادیوم!

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تهران پرس از ازبکستان، بازیکنان پرسپولیس و پاختاکور در حدود 40 دقیقه مانده به زمان بازی به زمین آمدند تا بدن های خود را گرم کنند. * اسکوربرد ورزشگاه تصاویری از بازیکنان مطرح فوتبال جهان که به بازنشستگی رسیدند پخش کرد. بازیکنانی نظیر رونالدوی برزیلی، بکام و ... در این تصاویر دیده شدند. * پرچم هایی از پرسپولیس در برخی از قسمت های ورزشگاه نصب شده است. * بازیکنان پاختاکور با لباس های آبی رنگ برای گرم کردن به زمین آمدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)