روزبه چشمی: مهم بود که برنده باشیم - آوای آبی پوشان

آوای آبی پوشان ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۴

روزبه چشمی: مهم بود که برنده باشیم

www.bankvarzesh.com بانک ورزش- پس از پیروزی 2 بر صفر تیم امید کشورمان مقابل بحرین، روزبه چشمی به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد. چشمی در خصوص این دیدار گفت: بازی با بحرین دیدار خوبی از آب درآمد و با توجه به اینکه نخستین مسابقه ما در این رقابت ها بود خیلی مهم بود که برنده باشیم. [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)