. آنها می گویند سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تا به حال هیچ کاری برای گسترش کشت دانه های روغنی انجام نداده و هنوز بذرهایی که ما در مزرعه از آنها استفاده می کنیم، همگی وارداتی است. در اینجا یک سوال مطرح می شود؛ اینکه اگر قرار است وابستگی روغن به واردات کاهش یابد اما در عوض، به وارد کردن بذرهای این دانه ها احتیاج داشته باشیم، دیگر چرا باید خودمان را به زحمت بیندازیم؟ در هر دو حالت