فنونی زاده: علیپور در خط حمله تنهاست/ رادوشوویچ فوق العاده بود ولی بیرانوند چیز دیگری است - عصر ایران

عصر ایران ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۳

فنونی زاده: علیپور در خط حمله تنهاست/ رادوشوویچ فوق العاده بود ولی ...

در کل بازی بدی نبود و خدا را شکر که پرسپولیس توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند و نکته قابل توجه علمکرد گلر پرسپولیس در این بازی بود. در تیم سایپا هم آقای صادقی دست به ریسک بزرگی زده و بازیکنان جوان را به خدمت گرفته است اما به نظرم مقداری در این کار زیاده روی شده است و این بی تجربگی آن ها را به قعر جدول کشانده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)