مرد جوان، متهم به قتل نوزاد 4 ماهه - 55آنلاین
سایر منابع:
سایر خبرها
برادرم را قصاص کنید... زنم را کشته است
بود، متهم حاضر نشد بیشتر در این باره توضیح بدهد. با توجه به مدارک موجود در پرونده و اعترافات متهم، کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.روز گذشته بعد از تشکیل جلسه دادگاه ابتدا صادقی، نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و در دفاع از کیفرخواست گفت: متهم خرداد سال گذشته با وارد آوردن ضربه چاقو به کتف مقتول، او را به قتل رسانده و مطابق نظریه پزشکی
ارتباط پنهانی پسر جوان با دو زن، آن را به کام مرگ کشاند
همدستی یکی از اقواممان به نام محسن نقشه قتل او را طراحی کردیم. شب حادثه وقتی علی از خانه سمیه خارج شد من با کارد به طرفش حمله کرده و چندین ضربه به بدنش زدم.با این اعتراف محسن نیز دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.با اعتراف 4 متهم پرونده و بازسازی صحنه قتل بازپرس شهرستان رباط کریم پرونده را با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.اسفند سال 90 جلسه محاکمه متهمان
وقتی بند ساک آلت قتل می شود!
دختر 9 ساله مقتول و مادر وی بودند، خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند. در ادامه جلسه شهناز در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه هیچ یک از اعترافات قبلی و اتهام قتل را قبول ندارد گفت: لحظه ای که شوهرم خودکشی کرد من اصلا در خانه نبودم. وی ادامه داد: وقتی به خانه آمدم متوجه شدم با بند ساک خودش را از دستگیره در اتاق خواب آویزان کرده است، بند را از دور گردن باز کردم ولی دیر شده بود. قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم او را قصاص و 99 ضربه شلاق محکوم کردند که پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات دیوان عالی کشور حکم مجازات او را تائید کردند. ...
رابطه با زن متاهل به جنایت خیابانی انجامید
کردیم اما حاضر نیستم قاتل او را ببخشم. در ادامه متهم به دفاع از خودش پرداخت و با رد اتهام قتل گفت: صبح آن روز من با نیما درگیر شدم. مدتی بود که نیما هر وقت من را می دید پوزخندی می زد و چیزی می گفت. آن روز بعدازظهر وقتی داشتم به خانه برمی گشتم یکی از بچه محل ها را دیدم. نامش ناصر است. دست تکان داد. من هم نگه داشتم سوار موتورم شد و گفت شنیده ام با نیما درگیر شده ای و قرار است شب دوباره با هم دعوا کنید
محاکمه امین 5 سی سی به اتهام قتل
به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده امین معروف به امین 5 سی سی 19 ساله متهم است در جریان یک درگیری صاحب یک دکه روزنامه فروشی را به قتل رسانده بود.صبح امروز جلسه محاکمه به ریاست قاضی عبداللهی در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که در ابتدای جلسه خانم کاکلی نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد.در ادامه نیز اولیای دم با حضور در جایگاه خواستار قصاص قاتل
عامل جنایت هولناک مهریز پای چوبه دار
کردند.پدر مقتول گفت: پسرم بی گناه کشته شد و قاتل او باید قصاص شود.رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به متهم به قتل از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم و وکیل مدافعش به دفاع پرداختند.پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه وارد شور شده و مرد جنایتکار را به قصاص محکوم کردند.رئیس کل دادگستری یزد در این خصوص گفت: به این پرونده در کمتر از یک ماه رسیدگی و با توجه به حساسیت موضوع، متهم خارج از نوبت در دادگاه
پدرانی که به دست پسرشان کشته شدند!
در اولین پرونده، پسری که در 19سالگی با واردآوردن ضربه چاقو پدرش را به قتل رسانده بود محاکمه شد. نماینده دادستان در ابتدای جلسه محاکمه بعد از اینکه برای متهم درخواست مجازات به لحاظ جنبه عمومی جرم کرد، به قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران گفت: متهم در پی درگیری ای که سحرگاه با پدرش داشت او را به قتل رساند.ماموران پلیس ساعت چهار صبح یکی از روزهای تابستانی سال 87 در جریان نزاعی خونین در خانه ای
نجات زن جوان از چوبه دار
همسر صیغه ای من بود. او قصد کشتن من را داشت که در دفاع از خود مجبور شدم او را با ضربه های کارد از پا درآورم.پس از تحقیقات مقدماتی، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. درحالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت اولیای دم مقتول به مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کردند.در ادامه نیز پرونده برای رسیدگی به اتهام قتل از جنبه عمومی جرم به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.فرناز
قتل زن جوان به خاطر توهم خیانت
قرار گرفت.وی در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از ماجرا شد اما درادامه لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل نسرین را تشریح کرد.در ادامه پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. در جلسه دادگاه اولیای دم برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: فکرمی کردم مقتول به برادرم خیانت می کند و این موضوع آزارم می داد برای اینکه آبروی برادرم نرود شبانه وارد خانه اش شدم و همسرش را با ضربه های کارد کشتم.قضات دادگاه کیفری پس از بررسی اظهارات متهم وارد شور شده و احمد را به قصاص محکوم کردند.هم اکنون پرونده با اعتراض متهم به دیوان عالی کشور فرستاده شده است. ...
طناب دار در انتظار داماد شکاک
، متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهام را قبول ندارد،گفت: یک ماه بود خانواده ام را ندیده بودم؛مقابل خانه نشسته بودم که محمد رسید و با بیان اینکه می خواهد سر مرا ببرد،از من خواست به بیابان رو به روی خانه برویم. وقتی به آنجا رسیدیم، او با قمه مرا زد و سپس در یک لحظه که قمه از دستش افتاد، آن را برداشتم،یک ضربه به او زدم و فرار کردم. وی در پاسخ به سوال قاضی که قبلا اعتراف کردی تمام 30
مربی بدنسازی یا آزار دهنده جنسی
گرفته است. متهم در ادامه گفت: وقتی موضوع را پیگیر شدم فربد گفت رضا به او تجاوز کرده است به همین دلیل تصمیم گرفتم کمکش کنم البته می ترسیدم. وقتی به خانه رضا رفتیم ضربات چاقو را فربد زد و من فقط یک ضربه با کاتر به سر مقتول زدم. بنا بر این گزارش بعد از پایان جلسه رسیدگی، هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
عروس جوان از طناب دار رهایی یافت
به او زدم که منجر به مرگش شد. قرار مجرمیت الهام از سوی دادسرای جنایی صادر و برای رسیدگی به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد که قبل از رسیدگی به پرونده، خانواده مقتول خواسته خود را دریافت دیه از عروسشان عنوان کردند. فرد خیری پرداخت دیه مقتول را تقبل کرد و صبح امروز جلسه رسیدگی به اتهام الهام از جنبه عمومی جرم، در شعبه 74 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی حسن تردست
نزاع مرگبار به خاطر انگشتر سرقتی
چیزی که دست ما بود چوبی بود که من با آن از برادرم دفاع کردم و یک ضربه به شعبان زدم تا برادرم را نجات بدهم او پایش شکسته بود و قرار بود عملش کنند که کشته شد.سپس به دستور قاضی عزیزمحمدی- رییس دادگاه- متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد. شعبان اتهام قتل را قبول نکرد و گفت: من و مقتول با هم درگیر شدیم اما فقط دو ضربه به دستش زدم و ضربات دیگر کار من نبود. افراد دیگری هم در آن درگیری بودند. اعترافاتی که
تبرئه از اتهام 20ساله قتل و تجاوز
افراد بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. از میان پنج متهم، سه نفر در بازداشت ماندند و دونفر دیگر در همان تحقیقات اولیه تبرئه و آزاد شدند. تحقیق از متهمان که هادی، محمدصفر و حسن نام داشتند، ادامه یافت. در این میان به دلیل وحشت ایجادشده در منطقه و بی تابی های فراوان مادر مقتول پرونده به دستور رییس وقت قوه قضاییه از سنقر به تهران فرستاده شد. هادی، متهم ردیف اول در بازجویی ها به قتل و
پایان دوئل مرگبار زن و مرد جوان با 30 ضربه چاقو
کرده و پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه بازگرداندند.صبح امروز اولیای دم مقتول و متهم به دادگاه احضار شدند تا پرونده با رفع نقص و صدور حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شود که به دلیل عدم انتقال متهم به دادگاه، جلسه محاکمه به روز دیگر موکول شد
قتل مرد بی گناه سر سفره افطار
تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیم جنایی در جریان بررسی های خود دریافتند مقتول مدتی بود با یکی از دوستان خود به نام میثم اختلاف داشته است. با کشف این سرنخ میثم دستگیر و در بازجویی ها به ارتکاب این جنایت با همدستی فردی به نام اشکان اعتراف کرد.با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل پرونده دو متهم برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.در جلسه محاکمه که در آخرین روزهای
هلیا کوچولو قربانی اعتیاد پدر و مادر
پرونده را به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع دادند. صبح دیروز، بعد از اینکه قاضی عبداللهی رسمیت جلسه را اعلام کرد، نماینده داستان تهران سیما را گناهکار شناخت و برای او درخواست صدور حکم شایسته کرد. سپس اولیای دم در جایگاه حاضر شدند و گفتند که برخواسته خودشان که قصاص است اصرار دارند اما اگر دادگاه قتل را شبه عمد تشخیص دهد، خواسته شان دیه است. مادر مقتول گفت: وقتی هلیا به دنیا
اعتراف مرد شکاک به قتل شوهرخواهر
به گزارش خبرنگار ما، متهم که جوانی 28ساله است روز گذشته به همراه خواهرش در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به پرونده در جایگاه حاضر شد و جزییات قتل را توضیح داد. وی گفت: متهم ردیف اول که میلاد نام دارد با همدستی خواهرش ملیحه جوانی به نام احمد را به قتل رسانده است. مطابق اوراق پرونده ملیحه با احمد از قبل رابطه داشت و بعد از کشاندن وی به خانه اش با
محاکمه عاملان جنایت جاده تلو
و ستاره برای ارتکاب این قتل اجیر شده بود.در ادامه جلسه دادگاه پدر و مادر مقتول و دختر او با حضور در جایگاه برای متهمانم تقاضای اشد مجازات را کردند.دختر مقتول اظهار داشت: می دانستم مادرم از 8 سال قبل با یک موبایل فروش ارتباط پنهانی دارد و بر سر همین موضوع نقشه قتل پدرم را طراحی کرد .سپس متهم ردیف اول به نام اکبر 27 ساله در جایگاه حاضر شد و با قبول اتهامش گفت: من زمان قتل معتاد بودم و به پول نیاز
سناریوی مادر و پسر برای قتل زن همسایه
. در ادامه پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام مشارکت در قتل برای هر دو متهم به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. آمنه در جلسه دادگاه با قبول اتهامش گفت : مقتول صندوق خانگی راه اندازی کرده بود و من از بستگانم پول گرفته و به او داده بودم. همسرم از این موضوع بی اطلاع بود. وقتی قرعه کشی به نام من درآمد از طاهره خواستم پول را بدهد تا بدهی ام را بپردازم اما او پول را یکجا نداد. سر این موضوع با هم اختلاف
جنایت به خاطر پلی استیشن
گذشته نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و جزییات قتل را توضیح داد، او خواستار مجازات متهمان شد. مادر مقتول نیز به عنوان تنها ولی دم خواستار اجرای مجازات قصاص برای مهرداد و کیان شد. نوبت به مهرداد که رسید او اتهام قتل را رد کرد و گفت: کیان به خاطر یک دستگاه پلی استیشن که به مقتول قرض داده بود با او درگیری داشت؛ او را به خانه کشاند و برای اینکه بتواند دستگاه را پس بگیرد دست وپای حمید
قصاص یا بخشش سهم متهم به قتل طلبه علی خلیلی می شود؟
به گزارش خبرنگار ما، نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغرزاده برگزار شد، برای متهم پرونده درخواست مجازات کرد. او در توضیح کیفرخواست گفت: متهم که احسان نام دارد در تاریخ 18 فروردین سال 93 به اتهام قتل عمدی علی خلیلی- جوان طلبه ای که حین امربه معروف و نهی ازمنکر به او با چاقو ضربه زده بود- بازداشت شد. با توجه به اقرار صریح
بازجویی مرگبار از همسر
ام نبودم. دائما یا باید می رفتم بندرعباس یا دوبی. سال 88 وقتی که از سفر برگشتم فهمیدم که او درخواست طلاق داده و پس از مدتی از هم جدا شدیم. یک روز که برای دیدن فرزندانم به خانه مریم آمدم متوجه شدم او در کیفم مواد مخدر جا سازی کرده است بر سر این موضوع درگیر شده و من او را خفه کردم.با اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل برای متهم به اتهام قتل عمد کیفرخواست صادر شد و پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه
قتل یک جوان با چاقو در تهران
جوانی در یک درگیری با مرد دیگری با چاقو ضربه خورده و جان خود را از دست داده است. بنابراین جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم نیز بلافاصله تحت بازحویی قرار گرفت. این پسر در بازجویی ها با اعتراف به قتل به ماموران گفت: مقتول با برادرم درگیری داشت و پرونده ای هم در دادسرا داشتند. آن روز وقتی پرونده آنها در دادسرا به نفع برادرم تمام شد، مقتول به در خانه ما آمد و شروع کرد به دعوا و درگیری و داد
اعتراف به قتل پسرخوانده خلافکار
، روز گذشته مرد میانسال برای محاکمه به شعبه74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. نماینده دادستان در ابتدای جلسه خواستار مجازات متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم شد و نظر رییس قوه قضاییه را در مورد کودک خردسال مقتول مطرح کرد. سپس شکیلا- یکی از افرادی که در حادثه آتش سوزی آسیب دیده بود- در جایگاه حاضر شد. او ضمن اینکه اعلام کرد خواستار دیه است، گفت: روز حادثه من و کاوه به اتفاق یکی از
قاتل: کشتم که به من تعرض نکند
وارد کردم. ماموران باتوجه به ادعای متهم تحقیقات خود را روی پیامک های مقتول متمرکز کردند و دریافتند مقتول از مدت ها قبل با کامران ارتباط برقرار کرده و حتی چند پیامک وجود دارد که نشان می دهد کامران از او خواهش کرده به این کارهایش پایان دهد اما فیلمی که کامران گفته بود پیدا نکردند به همین دلیل با صدور کیفرخواست قتل عمد پرونده به دادگاه کیفری استان اردبیل فرستاده شد. قضات در اولین جلسه رسیدگی تصمیم
مادر شوهر به نو عروس اش زندگی دوباره بخشید
یافت. وی در همان بازجویی های اولیه گفت شوهرش با ضربه چاقوی وی زخمی شده است. سوگند در مراحل مختلف تحقیقات به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی بیان کرده است.با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در این جلسه مادر مقتول برای عروسش تقاضای قصاص کرد و گفت: پسرم بی گناه کشته شده و من حاضر نیستم از خون او بگذرم. پسرم جوان بود و می توانست زندگی خوبی داشته
اجیر کردن آدمکش برای ازدواج
دریافتند متهم به نام امیدعلی بیست و هشت ساله، پسر خاله علی است. با کشف این سرنخ کارآگاهان جنایی برای دستگیری وی وارد عمل شده و او را با گذشت دو ماه از وقوع حادثه پنجشنبه گذشته دستگیر کردند. امیدعلی پس از انتقال به پلیس آگاهی به قتل مرد جوان اعتراف کرد و گفت: پسرخاله ام با همسر مقتول در ارتباط بود و قرار گذاشته بود ند پس از قتل همسر نرگس، با هم ازدواج کنند. علی از من خواست این جنایت را مرتکب
اعتراف سردسته سارقان مسلح به قتل مرد طلافروش
/> پرونده بعد از اتمام بازجویی ها و صدور کیفرخواست محاربه علیه سه متهم برای رسیدگی به شعبه15 دادگاه انقلاب تهران فرستاده و جعفر -متهم ردیف اول- در این اتهام مجرم شناخته و به اعدام محکوم شد. این در حالی بود که وی به اتهام قتل نیز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پرونده ای داشت. روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از اینکه نماینده دادستان تهران درخواست صدور حکم قانونی کرد، اولیای دم خواستار
محاکمه هایی از جنس پدر کشی و برادر کشی ....
انجام دوباره معاینه های پزشکی به پزشکی قانونی معرفی کردند.در دومین پرونده، مردی که برادرش را به قتل رسانده بود در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. در این جلسه نیز ابتدا نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و کیفرخواست را خواند و درخواست مجازات برای متهم کرد.با توجه به اینکه اولیای دم رضایت داده بودند متهم که پرهام نام دارد در جایگاه حاضر شد. او اتهامش را قبول کرد و گفت: برادرم