صعود تنیسورهای ایرانی به نیمه نهایی و فینال قهرمانی غرب آسیا - هدانا
سایر منابع:
سایر خبرها
نایب قهرمانی تیم تنیس ایران در مسابقات زیر 13 سال غرب آسیا
به گزارش خبرنگار مهر ، در پایان دو هفته رقابتهای تنیس قهرمانی غرب آسیا تنیسورهای ایرانی با کسب 4 مدال طلا، 6 نقره و سه برنز به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردند. در هفته دوم این مسابقات که به میزبانی لبنان پیگیری می شد، تیم دو نفره پسران ایران(دگمه چین و شیردل) به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.تیم دو نفره دختران(خانلو-شعیبی) به عنوان دومی دست پیدا کرد. مهشاد شعیبی در بخش انفرادی به مقام
ایران نائب قهرمان مسابقات لبنان
. در بخش دوبل پسران نیز زوج سیاوش شیردل و سهراب دکمه چین با شکست در دیدار نهایی عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد. در هفته دوم این پیکارها زوج سهراب دکمه چین و سیاوش شیردل در بخش دونفره دومین عنوان قهرمانی را برای ایران بدست آوردند و سیاوش شیردل عنوان سومی بخش انفرادی هفته دوم را کسب کردند. در بخش دختران نیز زوج مهشاد شعیبی و مهتا خانلو نائب قهرمان بخش دونفره شدند
ایران در جایگاه دوم ایستاد/ خانلو به عضویت تیم غرب آسیا در آمد
مسابقات تنیس زیر 13 سال غرب آسیا و آسیای میانه با نائب قهرمانی ایران به پایان رسید . به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: آخرین روز رقابت های تنیس زیر 13 سال آسیا و آسیای میانه در بیروت لبنان برگزار شد و در نهایت تیم ایران موفق شد عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کند . در ادامه این بازیها مهشاد شعیبی با جانا از اردن مسابقه داد و در نهایت موفق شد با نتیجه ( 1-4 و 2-4 ) حریف خود
دو ایرانی در لبنان بر روی سکو رفتند
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در بخش انفرادی دختران تنیس زیر 14 ساله های آسیای میانه و غربی تنیسورهای کشورمان مقام دوم و سوم هفته دوم این رقابتها را بدست آوردند. در ادامه این پیکارها که در پایتخت لبنان برگزار شد مهتا خانلو مقابل تنیسور کشور میزبان شکست خورد و به مقام دوم دست یافت. در این دیدار نفسگیر که سه ساعت و پانزده دقیقه به طول
نائب قهرمانی دختران ایران در تنیس لبنان
به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای تنیس زیر 14 ساله های آسیای غربی و میانه تیم دونفره دختران ایران با قبول شکست مقابل نماینده کشور میزبان به مقام نایب قهرمانی این پیکارها راه یافت. در دیدار نهایی این مسابقات که در بیروت برگزار شد تیم دوبل ایران متشکل از مهتا خانلو و مهشاد شعیبی در دو ست پیاپی نتیجه را به زوج نوردیب و رازیک از لبنان واگذار
فینالیست های هفته نخست تکرار شدند/ قهرمانی ایران در بخش پسران
تیم پسران ایران قهرمان هفته دوم مسابقات لبنان شد . به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: مسابقات تنیس زیر 13 سال غرب آسیا و آسیای میانه در 2 بخش دختران و پسران پیگیری شد و تنیسورهای کشورمان در بخش نیمه نهایی به مصاف حریفان خود رفتند. در نخستین دیدار این مرحله مهتا خانلو با نتیجه ( 5-7 و 0-6 ) جانا از اردن را شکست داد تا در فینال بار دیگر به مصاف نور دیب از لبنان برود . در دیگر
قهرمانی ایران در تنیس پسران
بخش انفرادی دختران مهتا خانلو در یک بازی برتر جانا از اردن را شکست داد و به فینال این پیکارها راه یافت اما مهشاد شعیبی مقابل تنیسوری از کشور میزبان شکست خورد و از راه یابی به فینال بازماند. مهشاد شعیبی در یک بازی نزدیک و سخت که سه ساعت و بیست دقیقه به طور انجامید نتیجه را دو بر یک به نور دیب از لبنان واگذار کرد. به این ترتیب مهتا خانلو و نوردیب لنبانی فینال انفرادی دختران را برگزار خواهند کرد. *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید . ...
8 تنیسور در در کمپ زیر 14 سال آسیا
به گزارش سرویس ورزشی برنا بر اساس درخواست کمیته تیم های ملی 8 تنیسور دختر برای حضور در کمپ زیر 14 سال آسیا دعوت شدند. این کمپ همزمان با چهارمین هفته مسابقات تور تنیس زیر 14 سال اصفهان برگزار می شود که مهشاد شعیبی از خراسان رضوی، کیانا غفرانی از البرز، نیلوفر زینال پور از آذربایجان غربی و مهتا خانلو، ملینا مهرانی، درسا چراغی، فاطمه سادات زنجانی و سارا قبادی نفرات دعوت شده به این کمپ هستند. تنیسورهای دعوت شده از 8 تا 17 آبان ماه در 2 بخش دختران و پسران در این کمپ حضور پیدا می کنند. ...
صعود دختران به مرحله نیمه نهایی/ تیم های ملی راهی فینال شدند
به گزارش سرویس ورزشی برنا در ادامه هفته دوم رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا و آسیای میانه در لبنان تنیسورهای کشورمان برای صعود به مرحله نیمه نهایی بازی ها به مصاف حریفان خود رفتند و در نهایت دختران جواز حضور در این مرحله را بدست آوردند و تیم های ملی نیز در بخش 2 نفره به فینال رسیدند. بر این اساس و با انجام مسابقات دختران مهتا خانلو که در هفته نخست عنوان نائب قهرمانی را از آن خود
تیم های ایران به فینال بیروت راه یافتند
4بر 6 از تیم حریف شکست خورد اما با شروع ست دوم بازیکنان ایران نبض بازی را در دست گرفتند و ست های دوم و سوم را با نتایج شش بر دو و ده بر هشت از زوج کویتی برد و به فینال راه یافت. همچنین در بخش دوبل دختران زوج مهتا خانلو و مهشاد شعیبی با غلبه دو بر یک بر حریف اردنی به دیدار نهایی راه یافتند. در این دیدار تیم ایران ست های اول و سوم را با نتیجه شش بر چهار و ده بر هشت از زوج جانا وراندا از اردن برد و ست دوم این دیدار را با نتیجه شش بر دو به حریف واگذار کرد. گفتنی است پیش از این مهتا خانلو و مهشاد شعیبی توانسته بودند به نیمه نهایی بخش انفرادی دختران راه یابند. انتهای پیام ...
منافع ملی ایران یعنی منافع همه مظلومان جهان
بسیاری در این سال ها تجربه حضور در ساختمان محله بئرحسن و ملاقات با سفیری را داشتند که در مقام یک کارشناس خبره، از لبنان، مقاومت و تحولات منطقه برایشان سخن می گفت. حالا حدود یک ماه از فاجعه منا گذشته و هنوز سرنوشت وی در هاله ای از ابهام قرار دارد. برخی از درگذشت او حرف می زنند و برخی نیز احتمال ربودن او توسط سرویس های اطلاعاتی را مطرح می کنند اما سازمان حج ایران فعلاً نام او را در لیست مفقودین این حادثه قرار داده است. آنچه در ادامه می خوانید، مصاحبه با دکتر رکن آبادی است که به مناسبت سالگرد شهید شاطری انجام شده اما در آخر به بحث حمله انتحاری به سفارت و مسائل داخلی لبنان نیز پرداخته شده است. ...
صعود تنیسورهای دختر در روز ناکامی پسران
به گزارش پانا شهر تهران ، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تنیس 14 ساله های غرب و میانه آسیا در لنبان برگزارشد و دو نماینده دختر کشورمان با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی این پیکارها راه یافتند. در ادامه این رقابت ها که در بیروت در حال برگزاری است در بخش انفرادی دختران مهتا خانلو توانست لاتیسیا رازیک از لبنان را در دو ست پیاپی و با نتایج مشابه شش بر دو شکست دهد و به مرحله بعد این
چهار پیروزی و دو شکست حاصل مسابقات تنیس زیر 13 سال غرب آسیا
تهران / خبرگزاری صدا و سیما / 1394/07/28 مهتا خانلو در مسابقات تنیس زیر 13 سال غرب اسیا به مرحله نیمه نهایی دختران در هفته دوم انفرادی صعود کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، او در برابر لاتیسیا رازیک از لبنان با نتیجه 62 62 به پیروزی رسید . مهشاد شعیبی نیز به مرحله نیمه نهایی دختران در هفته دوم انفرادی صعود کرد. او در برابر راندا الگادسی از اردن با نتیجه 63 64 به پیروزی