فولاد 6 امتیاز عقب افتاد - ورزش خوزستان

ورزش خوزستان ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۷

فولاد 6 امتیاز عقب افتاد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان بصورت متوسط در هر سه بازی لیگ پانزدهم یک امتیاز گرفته است. به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان برای دومین هفته متوالی بازی برده را به حریف واگذار کرد تا از انتهای جدول تکان نخورد. فولاد در 9 هفته سپری شده از لیگ برتر فقط 3 امتیاز کسب کرده که بصورت میانگین کسب یک امتیاز در هر 3 بازی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)