تا پایان مهلت استفاده از بنزین های 700 تومانی موجود در کارت ها زمان زیادی باقی نمانده است و اطلاعات دریافتی نشان می دهد که بنزین قابل توجهی هم در کارت ها باقی نیست. به گزارش آنا، مهلت اولیه استفاده از سهمیه بنزین 700 تومانی موجود در کارت ها پایان شهریور اعلام شده بود، اما پس از مدتی این مهلت تا پایان آبان ماه تمدید شد. ... ... ادامه خبر