چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۱

سهمیه بنزین 700 تومانی یک هفته دیگر تمام می شود؟

تا پایان مهلت استفاده از بنزین های 700 تومانی موجود در کارت ها زمان زیادی باقی نمانده است و اطلاعات دریافتی نشان می دهد که بنزین قابل توجهی هم در کارت ها باقی نیست. به گزارش آنا، مهلت اولیه استفاده از سهمیه بنزین 700 تومانی موجود در کارت ها پایان شهریور اعلام شده بود، اما پس از مدتی این مهلت تا پایان آبان ماه تمدید شد. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)