کارشناس داوری بازی نساجی و پرسپولیس: گل ها درست بود - تازه ترین ها

تازه ترین ها ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۸

کارشناس داوری بازی نساجی و پرسپولیس: گل ها درست بود

خبرورزشی / لیگ برتر ایران ؛ نوید مظفری، درباره عملکرد تیم داوری دیدار نساجی و پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه 16 باید به نفع تیم نساجی اعلام کرنر می شد اما این اتفاق رخ نداد تا کادر فنی نساجی معترض شود و در نهایت کمک مربی این تیم کارت زرد دریافت کرد. وی ادامه داد: خطا دقیقه 41 برای نساجی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس به درستی گرفته شد و گلی که تیم نساجی مازنداران زد هم صحیح و قانونی بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)