پارسا آغاز شدولی با وخامت حال وی، کودک به بیمارستان بهرامی منتقل شد و تلاش ها برای نجات وی ادامه پیدا کرد. انکار مادر به کودک آزاری با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه، مادر پارسا در بازجویی ها گفت: چند سال پیش ازدواج کردم، اما پیش از تولد پارسا وضعیت نابسامان مالی ما موجب شد تا شوهرم ما را ترک کند. وی افزود: بعد از تولد فرزندم، شوهرم به طور غیابی طلاقم داد و سرپرستی
پس از پایتخت و خراسان رضوی بیشترین تعداد کودکان معتاد کشور را دارد. آماری بسیار تکان دهنده که نشان می دهد چگونه فرزندان امروز و آینده سازان فردای مازندران در معرض شدیدترین آسیب ها قرار دارند. در صورتیکه باکنترل صحیح و اثرگذار دولت در مازندران می شد جلوی این اتفاق را گرفت واجازه نداد کار به اینجا بکشد. هادی ابراهیمی و علیرضا یونسی معاونین سیاسی و امنیتی پیشین و فعلی مازندران اصلی ترین اشخاصی
نتایج تحقیقات در هر یک از این حوزه ها پرداخت و عنوان کرد: از بین 116 نفر، 72درصد آنها پسر و باقی دختر بودند و البته این بدان معنا نیست که تعداد دختران درگیر اعتیاد خیلی کمتر از پسران است. دختران به دلایل مختلف از جمله خشونت و سوءاستفاده در خانه ها محبوس هستند و مصرف مواد در بین آنها آنطور که در بین پسران دیده می شود، در بیرون از خانه دیده نمی شود. وی ادامه داد: بیشترین تعداد کودکان درگیر
است،با توجه به اینکه درصدی در معرض دید نیستند.بعد از درمان چه حمایت هایی جهت عدم لغزش آنان دارید؟چرا کودکان معتاد بعد از گرفته شدن رها می شوند مثال:شیرالله و مائ الدین از فرحزاد تهران؟؟ چرا هنوز برای درمان اعتیاد کودکان پروتکل نداریم؟؟چرا فقط اوردوزی ها پذیرش می شوند؟چرا نوزادان هنگام تولد تا زمان سم زدایی کامل در بیمارستان بستری نمی شوند مثال یاسین و یلدا لب خط و چرا طرحی برای درمان نوزاد و مادر معتاد در هنگام تولد نداریم ؟ بی پاسخ ماندند یا اینکه پاسخ درستی به آنها داده نشد.