النمر عاملی برای وحدت بیشتر جهان اسلام در مقابل تکفیری ها و ظالمان گمراه سعودی خواهد شد. وا اسفا که اقدامات جنایت کارانه آل سعود هیچ گاه به طور جدی توسط سازمان های حقوق بشری دیده نمی شود و هر روز وحشی گری های خود را در سایه ی سکوت کشورها و مجامع مدعی حقوق بشر ادامه می دهد. افسوس که دلارهای سعودی جلوی گوش و چشم کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق بشر را گرفته و وحشی گری شکم پاره های سعودی و مزدوران
کما اکرمتنی بمعرفتک فاشفعها بمغفرتک، و کما عرفتنی وحدانیتَک فاکرمنی بطاعتک (عطاردی، 1350، ص 59) ازمنظر امام هشتم (علیه السلام)، خداوند منشأ همه ی کمالات است و مخلوق خداوند هر کمالی را از خداوند دریافت می کند بی آنکه که نقش مستقلی برای غیر خدا در کسب این کمالات وجود داشته باشد. اللهم أنا لک و بک و إلیک و منک لا أملک لنفسی ضرّا و لا نفعا (موحد ابطحی، 1381، ص 82) متفکران و اندیشمندانی چون
به این امر اساسی چنین اشاره دارند: (ما با مسلمین اهل تسنن یکی هستیم؛ واحد هستیم که مسلمان و برادر هستیم. اگر کسی کلامی بگوید که باعث تفرقه بین ما مسلمانها بشود، بدانید که یا جاهل هستند یا از کسانی هستند که می خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازند. قضیه شیعه و سنی اصلًا در کار نیست، ما همه با هم برادریم.) ایشان در 29 مرداد 58 در پیامی به اهالی کردستان چنین می فرمایند: (عوامل اجانب که منافع خود و
. امام مهدی(ع) آرزوی پیامبر و سرور قلب نبی است: اللَّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً(ص) بِرُوءْیَتِهِ؛ خدایا! پیغمبرت محمد(ص) را به دیدار او شاد کن ! امام مهدی(ع) بشارت پیامبر(ص) است: ...أُبَشِّرُکُمْ بِالْمَهْدِیِّ(ع) . امام مهدی(ع) قائم مقام رسول خدا(ص) است: وَ الْقَیِّمِ مَقَامَهُ . امام مهدی(ع) آرزوی همه تاریخ است و آرزوی پیامبر(ص) برای رساندن امتش
ورزید تا آن را قبول کند. با هر که دوستی می نمود، گمان می کرد که گرامی ترین شخص نزد پیامبر(ص) است. نگاهش را بین همه ی هم نشینان تقسیم می کرد. مجلس او، مجلس حیا و تواضع و امانت داری بود. 52 خدا در مورد او می فرماید: فَبِمَا رَ حْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ لِنتَ لَهُمْ ۖ وَلَوْ کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لَانفَضُّوا مِنْ حَوْلِکَ؛ به [برکت] رحمت الهی، با آنان نرم خو [پُر مهر] شدی، و اگر تیزخو
خدایی جز الله نیست و هیچ ربی جز او نمی باشد و هیچ حکمی جزبرای خدانخواهد بود و محقق شدن توحید هم به آنست که :(1 همه افرادبشرتسلیم خدا شوند.(2 عدالت گسترش یابد و تساوی در حقوق حیات ایجاد گردد.(3 آزادگی در اراده صالح و عمل صالح داشته باشند.(ولا یتخذ بعضنا بعضا اربابا من دون الله ):(و یکدیگر را به جای خدا به ربوبیت نگیریم )چون همه افراد بشر در صفات انسانی مساوی هستند،لذا درحقوق حیات هم مساوی می باشند