اپل احتمالا از نسخه اندرویدی iMessage در کنفرانس WWDC 2016 رونمایی می کند - فارنت

فارنت ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۵

اپل احتمالا از نسخه اندرویدی iMessage در کنفرانس WWDC 2016 رونمایی می کند

در حالی که روزبه روز محبوبیت پیام رسان های موبایلی همچون تلگرام، واتس اپ و یا مسنجر فیس بوک در بین دارندگان گوشی های همراه بالا می رود، به نظر می رسد اپل درصدد فراهم آوردن استفاده از پلتفرم iMessage برای دیوایس های اندرویدی است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)