هوآوی 11 شهریور گوشی جدید معرفی می کند - تبریزمن

تبریزمن ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۹

هوآوی 11 شهریور گوشی جدید معرفی می کند

گوشی هوشمند جدید هوآوی یازدهم شهریور معرفی خواهد شد. این شرکت چینی برای مراسم رونمایی از این گوشی دعوت نامه های خودش را هم ارسال کرده و این طور که معلوم است این مراسم قرار است شب قبل از شروع به کار نمایشگاه IFA در برلین برگزار شود (امسال قرار است نمایشگاه IFA از 12 تا 17 شهریور برپا باشد). به گزارش تبریزمن، مشخصا هنوز برای این که از مشخصات دقیق گوشی هوشمند آینده ی هوآوی حرف بزنیم، زود است. با این وجود انتظار داریم با چیزی شبیه به فبلت Mate 8 روبه رو شویم (احتمالا با نامMate 9) ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)