دانش آموزان بوموسی در راهپیمایی 13 آبان، پیمان شکنان استکبار را محکوم کردند - پانا

پانا ۱۴۰۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۱

دانش آموزان بوموسی در راهپیمایی 13 آبان، پیمان شکنان استکبار را محکوم کردند

هرمزگان (پانا) -صبح امروز، شهرستان بوموسی شاهد حضور پرشور و چشمگیر اقشار مختلف مردم، به ویژه دانش آموزان و نوجوانان بود .این راهپیمایی جلوه ای از بصیرت و استکبارستیزی نسل جدید بود که با سر دادن شعارهای انقلابی، بر استمرار راه شهدا و حمایت قاطع از مظلومان منطقه تأکید کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)