پوگبا: از بازی در منچستر یونایتد احساس خوبی دارم - نود

نود ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۴

پوگبا: از بازی در منچستر یونایتد احساس خوبی دارم

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از غیبت پوگبا در هفته نخست لیگ برتر انگلیس، این ملی پوش فرانسوی در بازی برابر ساوتهمپتون به میدان رفت و اولین بازی خود را در اولدترافورد برای این تیم انجام داد. به گزارش وب سایت نود، پوگبا 23 ساله پس از آنکه 90 دقیقه در ترکیب منچستر بازی کرد، در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: عالی بود، از پیروزی تیمم بسیار خوشحالم. امیدوارم همینطور ادامه دهیم و حتی بهتر از این شویم. احساس بسیار خوبی دارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)