قشقاوی: مذاکرات هسته ای را باید در یک مربع چهارضلعی نقد کرد - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۳/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۶

قشقاوی: مذاکرات هسته ای را باید در یک مربع چهارضلعی نقد کرد

تهران - ایرنا - معاون کنسولی و امور مجلس ایرانیان وزارت امور خارجه در خصوص نقد و انتقادهای موجود پیرامون مذاکرات جاری هسته ای گفت: اصل نقادی نسبت به هر پدیده ای در سیاست خارجی امری پسندیده و ضروری است، اما باید دقت کرد که مذاکرات هسته ای را در یک مربع چهارضلعی نقد کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)