معاون باشگاه استقلال گفت: شرایطم را به باشگاه گفتم اگر قبول کردند در خدمتشان هستم. - ایفنام

ایفنام ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶

معاون باشگاه استقلال گفت: شرایطم را به باشگاه گفتم اگر قبول کردند در ...

به گزارش ایفنام ، علی نظری جویباری در جمع خبرنگاران در مورد تشکیل کمیته نقل و انتقالات که فصل گذشته هم کاری نتوانست انجام دهد گفت: در جلسه صبح درخواست کردم به من اختیار تام داده شود تا کارم را انجام دهم نه اینکه مثل پارسال با بازیکن مذاکره می کردند و تازه هیات مدیره جلسه می گذاشت تا بازیکن را تایید کند و این را 5 روز طول می کشید به خاطر این مشکل تعدادی از بازیکنان را از دست دادیم. بعید می دانم با خواسته من موافقت کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)