موافقت دایی با پیوستن لک به صبا - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۸

موافقت دایی با پیوستن لک به صبا

به گزارش ورزش 11، اولین تمرین تیم فوتبال صبای قم زیر نظر علی دایی، سرمربی جدید این تیم عصر امروز (جمعه) برگزار شد. در حاشیه این تمرین حامد لک دروازه بان فصل گذشته تیم تراکتورسازی دقایقی با دایی صحبت کرد. در پایان این گفت وگو دایی از لک خواست تا کارهای مربوط به قراردادش با صبا را تا فردا (شنبه) انجام داده و در تمرینات گروهی تیم صبا شرکت کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)