هفته معماری اسپانیا در تهران برگزار می شود - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۳

هفته معماری اسپانیا در تهران برگزار می شود

سفارت اسپانیا در تهران در چارچوب برنامه های فرهنگی خود، با همکاری موسسه تهران، مطالعات کلانشهر هفته معماری اسپانیا را در باغ - موزه قصر برگزار می کند. به گزارش خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، هفته معماری اسپانیا شامل نمایش عکس های از قرطبه به کوردوبا و نمایش آثار معماری آلبرتو کامپو بائزا است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)