خانواده ابراهیم خودکشی در مترو را پذیرفتند - برگزیده ها

برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۰۴:۳۶

خانواده ابراهیم خودکشی در مترو را پذیرفتند

خانواده ابراهیم ، جوانی که در ایستگاه مترو گلبرگ جان باخته درباره واکنش مسوولان پلیس آگاهی بعد از انتشار گزارشی در این باره توضیح دادند. برادر ابراهیم در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از آنکه گزارشی منتشر کرد که در آن ما موضوع فیلمی که زمان مرگ برادرم سیاه می شد را مطرح کرده بودیم از پلیس با ما تماس گرفتند و گفتند بیایید تا فیلم کامل را برای شما بگذاریم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)