نگاهی به چرایی افت باشگاه های بزرگ اروپایی - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۲:۰۱

نگاهی به چرایی افت باشگاه های بزرگ اروپایی

وبسایت نود: منچستریونایتد، بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ فعلاً فصل ایدئالی را پشت سر نگذاشته اند. صرف نظر از مسائل مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و تغییرات روی نیمکت تیم ها، تقریباً واضح است که در این فصل چند تیم بزرگ اروپایی نسبت به فصل گذشته دچار افت شده اند. اگر قرار بود افت رئال مادرید را به جدایی رونالدو و زیدان نسبت دهیم، پس در آن صورت بارسلونا می بایست از افت رقیب مستقیمش بیشترین بهره را می برد، اما بارسا هم تیم فصل گذشته نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)