استقلال-الدحیل؛ فقط باید ببری! - آی اسپورت

آی اسپورت ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۹

استقلال-الدحیل؛ فقط باید ببری!

آی اسپورت - شکست برابر الهلال در بازی برگشت تقریبا آبی ها را از صعود ناامید کرده است. هر چند که در فوتبال چیزی قطعی نیست و همیشه تا آخرین لحظه ها می شود ورق را برگرداند اما صعود استقلال در این گروه معادله ای پیچیده دارد که شاید آبی ها در وضعیت فعلی شان توانش را نداشته باشند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)