زارع: به بنگر گفتم پنالتی را می گیرم - نود

نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۲

زارع: به بنگر گفتم پنالتی را می گیرم

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان ملوان گفت: به مدافع پرسپولیس گفته بودم پنالتی را می گیرم. به گزارش وبسایت نود ،مازیار زارغ پس از پایان دیدار پرسپولیس و ملوان گفت: بازی خوبی بود و خداراشکر بردیم و خوشحالم که زحمت بازیکنان به ثمر نشست. وی در مورد پنالتی که مهار کرد گفت: پنالتی را گرفتم دیگر، البته قبل از آن به بنگر گفته بودم آن را می گیرم و می توانید از خودش هم این موضوع را بپرسید. کد/2020 ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)